فرمانده سپاه قدس ایران با هشدار شدید به آمریکا؛ طرف حساب شما من هستم

  • انتشار: ۴ اسد ۱۳۹۷
  • سرویس: امنیت و حوادثبین الملل
  • شناسه مطلب: 45526
قاسم سلیمانی

یک فرمانده قدرتمند سپاه پاسداران ایران با هشدار به مقام های آمریکایی گفت که از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکتریم، یادتان باشد طرف حساب تان من و سپاه قدس هستیم.

به گزارش رسانه های ایرانی، قاسم سلیمانی یکی از فرماندهان سپاه پاسداران ایران امروز در مراسمی خطاب به مقامات آمریکا گفت: از آن چه فکر کنید به شما نزدیکتریم، یادتان باشد طرف حساب شما من هستم و نیروی سپاه قدس، نه تمام نیروهای مسلح، شما که می‌دانید توان ایران در جنگ نامتقارن چقدر است.

او اظهار داشت: با ۱۱۰ هزار سرباز و هزاران دستگاه تانک و نفربر و صدها فروند هواپیمای جنگی به افغانستان حمله کردید و پس از شکست بارها از طالبان برای صلح و گفت‌وگو التماس کردید و اکنون برای ما خط و نشان می کشید؟

وی افزود: شما با ۱۶۰ هزار سرباز و چند برابر تجهیزات افغانستان به عراق حمله کردید و با وحشیانه‌ترین اتفاقات در این کشور مواجه شدید و حالا ملت ایران را تهدید می کنید؟

فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: در جنگ ۳۳ روزه با رژیم منحوس اسراییل که همانند وزنه به پای شما آویزان است، انواع و اقسام شکست‌ها را تجربه کردید و به ما بگویید در غزه چه غلطی توانستید بکنید؟

وی تصریح کرد: شما جنگی با پشتوانه 2000 میلیارد دالر با همکاری امارات و عربستان سعودی در یمن به راه انداختید و همه امکانات فنی که بیش از ۲۸۰۰ تانک مجهز دنیا را بدون خط قرمز در اختیار عربستان قرار دادید که چیزی جز جنایات کودک کشی چیزی به دست نیاوردید.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟