لیست برند لباس خارجی

  • انتشار: ۲۸ جدی ۱۳۹۸
  • سرویس: اطلس پلاس
  • شناسه مطلب: 74652

آیا مهم است که برند لباس خارجی باشد؟ اگر از من می پرسید می گویم نه. به نظر من اصلا مهم نیست که برند لباس شما خارجی باشد یا از برند لباس ایرانی استفاده میکنید. در خرید لباس مهم این است لباسی که می پوشید خوش دوخت و خوش برش باشد و بر تن شما بیاید. اما بسیاری هستند که با نظر من مخالفند و معتقند یک برند لباس خارجی دقیقا همان چیزی است که شما را در میان اطرافیانتان متمایز می کند.

اگر از حق نگذریم نظر آن ها خیلی هم بی جا هم نیست. برندهای خارجی مشهور در زمینه تولید لباس به دلیل کیفیت بالای محصولاتشان و دقت بسیاری که در طراحی آن ها شده است شما را در نظر دیگران فوق العاده می نماید. مطمئنا اگر تجربه استفاده از یک برند لباس خارجی را داشته باشید احساس اعتماد به نفس فوق العاده ای که به شما دست می دهد را تجربه کرده اید. اگر به کاذب بودن یا حقیقی بودن این احساس اعتماد به نفس کاری نداشته باشیم باید بگویم که احساس لذت بخشی است. اگر به برندهای خارجی فعال در زمینه تولید لباس علاقه دارید ادامه این مقاله را بخانید. در ادامه شماری از مشهورترین برندها را معرفی می کنیم.

گوچی

برند گوچی (Gucci) در سال ۱۹۲۱ توسط «گوچیو گوچی» در کشور ایتالیا تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر «فلورانس» قرار دارد. برند گوچی در ابتدای کار خود محصولات چرمی ازجمله روکش چرمی صندلی خودرو تولید می کرد. در ادامه این برند به تولید پوشاک و لازم شخصی پرداخت. گوچی هم اکنون از زیرمجموعه‌ های شرکت فرانسوی کرینگ است.

برند لباس خارجی گوچی

درحال حاضر نیز این برند برای محصولات چرمی فوق العاده با کیفیت و به روز خود شناخته می شود. گوچی در اکثر رده بندی های مجلات مد به عنوان بهترین برند ایتالیایی معرفی می شود و پرفروش‌ترین نام تجاری ایتالیایی است. این شرکت در لیست مجله مد «اینتربرند» در میان یکصد برند لباس خارجی مشهور در جهان مقام نخست را کسب کرد. محصولات این شرکت سالانه دو میلیارد و دویست میلیون دلار در سرتاسر دنیا به فروش می رود.

شانل

شانل (Chanel) یک شرکت طراحی و تولید محصولات لوکس فرانسوی است. این شرکت که در پاریس قرار دارد در سال ۱۹۰۹ توسط خیاطی به نام «گابریل کوکو شنل» تأسیس شد. شانل به عنوان یک برند لباس خارجی مشهور در زمینه تولید شیک ترین و ظریف ترین لباس های زنانه شناخته می شود. شانل طیف بالایی از محصولات لوکس همچون عطر، پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی، کیف و … را پوشش می دهد. شانل بدون شک یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین برند های جهان است.

برند لباس خارجی شانل

لوییس ویتون

لوییس ویتون (Louis Vuitton) یک برند مشهور فرانسوی است که مورد علاقه دنبال کنندگان مد می باشد. این برند، پوشاک زنانه و مردانه، عینک آفتابی، کالاهای چرمی، ساعت و کفش تولید می کند. گفته می شود که قیمت محصولات این شرکت بالاتر از قیمت سایر برندهای فعال در صنعت مد و لباس است. براساس گزارش ها درآمد سالانه لوییس ویتون در حدود ۲٫۷ میلیارد دلارمی باشد.

برند لباس خارجی لوییس ویتون

باربری

باربری  (Burberry) یک برند لوکس انگلسی است که تقریبا همه چیز از عطر و پوشاک گرفته تا زیورآلات و لوازم شخصی را تولید می کند. محصولات باربری دارای طراحی خاصی است که آن را از سایر برندها متمایز می کند. درآمد سالانه این برند لباس خارجی چیزی در حدود یک میلیارد دلار در سال است.

برند لباس خارجی باربری

کریستین دیور

کریستین دیور (Christian Dior) یک برند خاص فرانسوی در زمینه تولید پوشاک زنانه و مردانه و همچنین زیورآلات شخصی است. دفتر مرکزی این برند لباس خارجی در پاریس قرار دارد. شرکت کریستین دیور در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد. این برند یکی از برندهای محبوب در میان سیاستمداران جهان است. این شرکت بیش از ۱۶۰ فروشگاه در سراسر جهان دارد و درآمد سالانه آن چیزی در حدود ۱۸ میلیارد دلار در سال است.

برند لباس خارجی دیور

فندی

فندی (Fendi) یک برند ایتالیایی معتبر و مشهور در دنیای مد و لباس است. شرکت فندی از سال ۱۹۲۵ فعالیت خود را در مقیاس کوچکی آغازکرد. این برند بیشتر به خاطر طراحی و تولید کیف های زنانه خاص خود مشهور است. بر اساس گزارش ها شرکت فندی حدود سه میلیارد دلار از محصولات خود را در سال به فروش می رساند.

برند لباس خارجی

پرادا

پرادا (Prada) یک برند فعال در زمینه مُد و لباس ایتالیایی است که برای تولید محصولات فوق العاده لوکس مردانه و زنانه شناخته می شود. پرادا در تولید لباس زنانه و مردانه، عینک، کیف زنانه، محصولات چرمی، کفش، چمدان و … فعال می باشد. این برند فوق العاده معتبر به وسیله یکی از اسطوره های تاریخ مد یعنی «ماریو پرادا» و برادرش در سال ۱۹۱۳ میلادی تاسیس شد. دفتر مرکزی این برند مشهور در شهر میلان ایتالیا قرار دارد. محصولات تولیدی این برند لباس خارجی در حدود ۲ میلیارد دلار در سال برای این شرکت درامد دارد.

ورساچه

ورساچه (Versace) یک برند معتبر مد و لباس ایتالیایی است که در سال ۱۹۷۸ توسط جیانی ورساچه تاسیس شد. محبوبیت این برند پس از آغاز به کار اولین فروشگاه آن با سرعت جهانی شد. امروزه این برند یکی از بهترین و گران ترین برندهای صنعت مد در دنیا است.

برند لباس خارجی ورساچه

آرمانی

آرمانی (Armani) یک برند طراحی مد و تولید لباس ایتالیایی است که در سال ۱۹۷۵ توسط «جورجو آرمانی» تاسیس گردید. این شرکت مشهور به طراحی و ساخت محصولات متنوعی همون پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی، عطر، زیورآلات، عینک، ساعت و … می پردازد. این برند لباس خارجی همچنین در زمینه طراحی داخلی نیز فعال است. میزان فروش شرکت آرمانی چیزی در حدود ۲ میلیارد دلار است. این شرکت همچنین با همکاری شرکت‌های دیگر به حوزه هایی همچون ساخت هتل‌ها و مراکز تفریحی زنجیره‌ای و حتی ساخت گوشی‌های تلفن همراه نیز ورود پید کرده است.

برند لباس خارجی ارمانی

هرمس

هرمس (Hermes) یک برند فرانسوی مشهور است که به خاطر تولید کیف ها و روسری های فوق العاه لوکس و خاص شناخته می شود. طرفداران هرمس می گویند که عطر این برند آسمانی و چرم تولیدی آن نرم تر از پوست بدن است. این شرکت چیزی در حدود ۲ میلیارد دلار در سال درآمد دارد.

برند لباس خارجی هرمس

ابرکرومبی اند فچ

ابرکرومبی اند فچ (Abercrombie & Fitch) یک برند آمریکایی معتبر در زمینهٔ تولید البسه با تمرکز بر پوشاک جوانان است. این برند شناخته شده در سال ۱۸۹۲ توسط «دیوید ابرکرومبی» و همسرش «عزرا فچ» در منطقه منهتن شهر نیویورک تاسیس شد. این شرکت هم اکنون از زیرمجموعه های  شرکت هالیستر کو است.

برند لباس خارجی ابرکرومبی اند فچ