واکنش «نبیل» به شهید خواندن بن لادن توسط عمران خان

  • انتشار: ۷ سرطان ۱۳۹۹
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 88522

رئیس سابق امنیت ملی در واکنش به سخنان نخست وزیر پاکستان مبنی بر شهید خواندن اسامه بن لادن، رهبر پیشین القاعده گفت: پاکستان بهشت شبکه های تروریستی بوده و خواهد بود. 

رحمت الله نبیل در صفحه فیسبوک خود نوشت: اسناد و شواهد کافى وجود دارد که عمران ‌خان به کمک مالی و سیاسی سازمان استخباراتی (آی.اس.آی) و حمایت مستقیم نظامیان پاکستان به قدرت رسید. آنچه که عمران‌خان درباره اسامه‌ بن لادن گفت حرف جدیدى نبود و نیست. او تنها فکر و راهبرد نظامیان پاکستان را علنى و از تربیون پارلمان آن‌ کشور بیان داشته است. او یک بار دیگر به داشتن پیوندهای راهبردی میان ارتش پاکستان با گروه‌های تروریستی مهر صحه گذاشت و به‌ جهان ابلاغ کرد که پاکستان بهشت شبکه‌های تروریستی بوده و در آینده نیز خواهد بود.

وی در ادامه افزوده است: «این اظهارات بی‌باکانه در آستانه مذاکرات بین الافغانی و عمران‌ خان به عنوان ترجمان افکار نظامیان پاکستان به امریکا و جهان پیام بسیار واضح دارد، که طرف اصلى شما طالبان و القاعده نه، بلکه نظامیان پاکستان است. آنچه که من درباره حمله احتمالى بالاى شهر غزنى به رهبرى شاخه القاعده دیروز تذکر دادم، عمران‌ خان آن را بگونه‌ای تصدیق کرد.»

یادآوری می کنیم که اخیرا عمران خان، نخست وزیر پاکستان در سخنرانی اش در پارلمان آن کشور اسامه بن لادن، رهبر پیشین القاعده را شهید خطاب کرد. 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟