هواداران الهلال عربستان خواهان جذب مسی شدند

  • انتشار: ۱۱ جدی ۱۴۰۱
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 135154

با پیوستن کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان، هواداران الهلال، رقیب النصر خواهان جذب مسی به این تیم شدند.

 کریستیانو رونالدو، شنبه‌شب، ۱۰ جدی به گونه رسمی به باشگاه النصر عربستان پیوست و عربستان یک انتقال بزرگ را در دنیای فوتبال رقم زد.

پس از انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان، هواداران تیم الهلال که تیم رقیب النصر در فوتبال عربستان است، خواستار این شدند که سران باشگاه محبوب‌شان به سراغ لیونل مسی بروند و برای آوردن او به فوتبال عربستان تلاش کنند.

این در حالی است که لیونل مسی در حال حاضر در پاری سن ژرمن حضور دارد؛ اما قرارداد این ستاره آرجنتاینی با پی‌اس‌جی تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و هنوز آینده لئو مسی نامشخص است.

گفته می‌شود که مسی برای ماندن در پی‌اس جی با سران این باشگاه به توافق شفاهی رسیده و ممکن است که قرارداد او به زودی با پاریسی ها تمدید شود.

در همین حال، هواداران الهلال عربستان در شبکه‌های اجتماعی با طراحی تصاویری از لیونل مسی در لباس الهلال خواستار این شدند که لیونل مسی به الهلال بپیوندد و به این ترتیب آن‌ها هم از رقیب‌شان یعنی النصر کم نیاورند.

در تیم الهلال بازیکنی مثل سالم الدوساری حضور دارد که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یک گل زیبا به تیم ملی آرجنتاین در حضور لیونل مسی به ثمر رساند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟