مقصد بعدی دیبالا کدام تیم خواهد بود؟

  • انتشار: ۲۴ حمل ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 57359

با نزدیک‌ شدن به روزهای پایانی فصل جاری کم‌کم گمانه‌زنی‌ها در خصوص ستاره‌های فوتبال جهان آغاز شده و شایعات داغی در خصوص جابجایی‌های بازیکنان بزرگ در تابستان پیش‌رو به گوش می‌رسد.

پس از ادان هازارد که پیوستنش به رئال مادرید تقریباً قطعی به نظر می‌رسد، تمامی نگاه‌ها به پائولو دیبالا جواهر آرجانتینی یووه است.

با توجه به این که سران بیانکونری با خرید چند ماه پیش پیراهن شماره 10 تمیشان را در فصل بعد به آرون رمزی اختصاص داده‌اند جدایی دیبالا از جمع سفید و سیاه‌ها قطعی به نظر می‌رسد.

البته این موضوع را از سبک بازی گرفتن آلگری از این بازیکن نیز می‌توان به خوبی درک کرد، دیبالا این فصل در اکثر دیدارهای بزرگ همانند بازی مقابل آژاکس ذخیره نشین بوده و اکثر اوقات به عنوان یار تعویضی به هم تیمی‌هایش کمک می‌کند

تیم‌های بزرگی در فوتبال اروپا خواهان این ستاره آرجانتینی هستند ولی این طور که از شواهد وقرائن پیداست بارسلونا و منچسترسیتی میل بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها برای جذب این ستاره دارند، پیش‌تر نیز زمزمه‌هایی نیز در خصوص پیشنهاد رئال به این بازیکن شنیده می‌شد که بازگشت زیدان همه چیز را منتفی کرد.

حتی یکی از شایعات داغ فوتبال اروپا جابجایی این بازیکن با فیلیپه کوتینیو است و این طور که کارشناسان ورزشی قاره سبز تحلیل می‌کند این جابجایی در صورت به حقیقت پیوستن می‌تواند یک معامله پر منفعت باشد.

طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی به جز منچستر سیتی، لیویپول و تاتنهام هم خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن هستند و جابجایی او با اریکسن نیز دور ذهن نیست.

به نوشته اسنا،پیوستن وسلی آندراده، استعداد 19 ساله باشگاه فلامینگو برازیل نیز بی‌ارتباط با خروج دیبالا از جمع شاگردان آلگری نیست و سرمربی بیانکونری برای ایکه جای خالی این بازیکن را در ترکیب تیمش پر کند برناردسکی و مویس کین و وسلی را در اختیار دارد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟