مشاوری دیگر بر مشاوران بی شمار رهبران حکومت وحدت ملی اضافه شد!

  • انتشار: ۲۵ قوس ۱۳۹۵
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 16280

اشرف غنی، رییس جمهور، به تازگی با صدور فرمانی، فرخنده زهرا نادری را به عنوان مشاور ارشد ریاست جمهوری در امور ملل متحد تعیین کرده است تا مشاوری دیگر بر مشاوران بی شمار رهبران حکومت وحدت ملی اضافه شود.

فرخنده زهرا نادری دختر سید منصور نادری است که پیش از این به عنوان نمانیده مردم کابل در پارلمان کار می‌کرد. ازمنصور نادری به عنوان یکی از متحدین سیاسی رئیس جمهور نام‌برده می‌شود که در زمان کمپاین های انتحابی نیز در کنار اشرف غنی ایستاده بود.

در خبرنامه انتشار یافته اداره امور ریاست جمهوری آمده است: «به تأسی از فقره 13 ماده 64 قانون اساسی، ایزاد یک بست خارج‌رتبه تحت عنوان مشاور ارشد رییس جمهور در امور ملل متحد و تقرر فرخنده زهرا نادری در آن بست منظور است».

فرخنده زهرا نادری، نماینده مردم کابل در مجلس نمایندگان بود و وی در زمینه دفاع از حقوق زنان نیز فعالیت داشت.

فرخنده نادری مکتب را در لندن خوانده است و دوره تحصیلات عالی‌اش را در دانشگاه بین المللی وستمنستر انگلیستان در تاشکند به پابان رسانده است.

گفته می‌شود پس از پیروزی اشرف غنی در انتخابات، سید منصور نادری رهبر فرقه اسماعیله افغانستان از رئیس جمهور تقاضای دوپُست وزارت و مقرری سه والی نموده بود. به دنبال آن سید سعادت منصور نادری به عنوان وزیر شهرسازی انتخاب شد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟