طالبان حمله اسراییل به مسجدالاقصی را خلاف اصول انسانی خواند

  • انتشار: ۳۰ ثور ۱۴۰۲
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 139271

طالبان در واکنش به حمله رژیم اسراییل به مسجدالقصی، این اقدام را خلاف اصول انسانی دانسته و گفته‌اند: حمله به مردم بی‌دفاع و عبادتگاه‌ها خلاف اصول انسانی و بین‌المللی است.

ذبیح‌الله مجاهد؛ سخنگوی طالبان، روز جمعه، ۲۹ ثور، به حمله ساکنان اسراییلی و نیروهای نظامی این رژیم به مسجدالاقصی در بیت‌المقدس واکنش نشان داد و آن‌ را خلاف اصول انسانی خواند.

آقای مجاهد گفت که تجاوز به مردم بی‌دفاع و مکان‌های عبادت، خلاف اصول انسانی و بین‌المللی می‌باشد.

سخنگوی طالبان حمله ساکنان اسراییلی و نیروهای نظامی این رژیم به مسجدالاقصی را محکوم کرده و خواهان توقف هرچه زودتر آن شده است.

او گفته: «تجاوز بر مردم بی‌دفاع و مکان‌های عبادت، عمل خلاف اصول انسانی و بین‌المللی می‌باشد، این چنین عملکردها نشان می‌دهد که مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین در زیر ظلم رژیم اشغالگر اسراییلی، شب و روز را می‌گذرانند.»

این در حالی است که خشونت‌ها در کرانه‌ باختری اخیرا افزایش یافته است.

در ماه‌های اخیر و به دنبال افزایش این خشونت‌ها، رژیم اسراییل بر نقاط مختلف فلسطین به ویژه غزه حملات مرگبار انجام داده است.

طالبان در حالی حمله به مردم و عبادتگاه ها را محکوم می‌کنند و آن‌ را خلاف اصول انسانی می‌دانند که خودشان نیز متهم به انجام حمله‌های انتحاری در مساجد و اماکن عمومی در ۲۰ سال گذشته‌اند که منجر به جان باختن شمار زیادی از شهروندان کشور شده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟