دروغ شاخدار برای بینی خمیری رئیس جمهور

  • انتشار: ۷ سنبله ۱۴۰۰
  • سرویس: دیدگاهسیاست
  • شناسه مطلب: 119692

ایالات متحده آمریکا اعلان کرده است که، بعد از سخنان بایدن رئیس جمهور آمریکا در مورد انتقام از داعش، دیروز توسط یک پهپاد که از کویت پرتاب شده بود، در ننگرهار افغانستان دو نفر از سازماندهندگان عمل تروریستی میدان هوایی کابل، کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است..

در فارسی یک مثل است که ، دروغگوی دروغ می گوید و قیاس گر قیاس می کند.

حالا هم بدون اینکه بالای مغزهایی خود فشار بیاریم می توانیم قیاس کنیم که پهپادی که از کویت فیر و استارت زده شده بود ، بیشتر از ۴۰۰۰ کیلومتر را ، از کدام فضا، یا بهتر بگویم از فضای کدام کشور عبور و به افغانستان رسید ؟

افغانستان ، با کویت همسرحد نیست. این پهباد باید از حریم فضای ایران بگذرد و یا ایران را دور زده و از طریق بحر هند و از طریق پاکستان باید به جلال آباد خود را برساند که، در هردو صورتش دروغ و تقریبا نا ممکن است..

اول – ایران از حریم فضای خود طوری حراست میکند که، مگس بیگانه پر زده نمی تواند. در غیران تا حال تمام تاسیسات هستوی اش، باید مورد هدف پهباد های اسراییل قرار می گرفت.

دوم – هنوز پهباد های قاره پیما نساخته اند که بتوانند هزاران کیلومتر را طی نمایند. ذخیره انرژی و مواد سوخت ضرورت دارد که باید در بدنه خود هواپیمای بدون سرنشین، جا سازی شود. و این بدنه ها گنجایش فیزیکی آن را ندارند. از پهباد ها عموما برای فاصله های کم استفاده می کنند.

راکت های کروز و تماهاگ ، حساب شان جدا است .

سوم- بدون اینکه نام افراد را ذکر کنند ، می گویند که، آن دو نفر، سازماندهندگان عملیه تروریستی بوده اند.
آری ! تو گفتی و ما هم قبول کردیم . اگر آنقدر علم و عقلت قوی است که از طریق عکس های هوایی سازماندهندگان ترور را تشخیص می کنی ، چرا جلو فاجعه را قبل از وقوع نمی گیری؟؟

چرا با شکست ات از دست موترسکلیت سواران طالب ، این قدر دچار رسوایی بین المللی شده یی؟؟
بیچاره بایدن. واقعا دل دنیا برایت می سوزد.

محسن زردادی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟