ترک اعتیاد به سبک طالبانی!/ تصاویر

  • انتشار: ۲۲ میزان ۱۴۰۰
  • سرویس: سیاست
  • شناسه مطلب: 122445

به تازگی تصاویری باورنکردنی از سبک رفتار طالبان با معتادان منتشر شده است که در آن دیده می شود این معتادان با سرهای تراشیده توسط شبه نظامیان این گروه دور هم جمع شده و به سمت مراکز بازپروری و ترک اعتیاد برده می شوند.

این تصاویر که در بخش درمان اعتیاد شفاخانه ابو علی سینا در شهر کابل گرفته شده است، رنج معتادان به مواد مخدر را پس از بازگشت دوباره طالبان به قدرت نشان می دهد. در طول شب، پولیس طالبان در شهر گشت زده و به جستجوی صدها مرد بی خانمان و معتاد به هرویین و متامفتامین در شهر کابل می پردازد.

بر اساس گزارش ها، این مردان جمع آوری شده و بعد از کتک خوردن، به اجبار به مراکز ترک اعتیاد برده می شوند. در طی روزهای آخر هفته گذشته، نیروهای پولیس به یک مرکز تجمع معتادان در زیر پل منطقه گذرگاه در شهر کابل یورش برده و بسیاری از حاضران را دستگیر کردند.

به نقل از برخی رسانه ها ، در نتیجه این حمله دستکم ۱۵۰ نفر دستگیر شده و به ایستگاه پولیس محلی برده شدند، جایی که تمام دارایی ها و متعلقاتشان، از جمله کیف های پول و وسایل شخصی شان، روی هم انباشته شده و به آتش کشیده شدند.

در طول نیمه شب نیز این معتادان در شرایط نامناسب جسمانی به یک مرکز درمان اعتیاد که روزگاری پایگاه نظامی آمریکا بوده، منتقل شدند. این مرکز در سال ۲۰۱۶ به یک شفاخانه مخصوص ترک اعتیاد معتادان تبدیل شده بود. بعد از رسیدن به این مرکز ترک اعتیاد، معتادان لخت شده و پیش از تراشیده شدن سرهایشان، حمام داده می شوند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟