تدابیر پاکستان برای مبارزه کرونا/ مرز ایران و پاکستان موقتا بسته شد

  • انتشار: ۵ حوت ۱۳۹۸
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 78980

دولت پاکستان اعلام کرد با هدف جلوگیری از شیوع احتمالی کرونا تدابیر حفاظتی در مناطق مرزی همجوار با ایران اتخاذ شده و تیم های پزشکی و متخصصان در گذرگاه مرزی «تفتان» در حالت آماده باش قرار دارند.

دولت پاکستان با هدف جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا به طور موقت گذرگاه مرزی مشترک با ایران را بست و مراکز قرنطینه در مرز «تفتان» را جهت معاینه اتباع این کشور فعال کرد.

یک مقام سخنگوی دولت ایالتی در بلوچستان پاکستان نیز گفت: جهت حفظ سلامت شهروندان، تردد کاروان های زیارتی و سایر افراد عادی شامل تجار و مرزنشینان در تفتان ممنوع اعلام شده و گذرگاه مشترک مرزی با ایران نیز به طور موقت بسته شده است.

به نوشته ایرنا؛ مسئولان پاکستانی می گویند که هم اکنون نزدیک به هفت هزار زائر این کشور در ایران بسر می برند و قرار است هنگام ورود آنان به پاکستان تحت معاینه قرار گرفته و این فرآیند به طور جدی تا هفته های آٰینده ادامه خواهد داشت.

رسانه های پاکستانی امروز (دوشنبه) اعلام کردند: دولت ایالت بلوچستان از دولت مرکزی (اسلام آباد) درخواست کرده تا با هدف حفظ سلامت شهروندان، قرنطینه ۱۴ روزه برای مسافرانی که از مرز زمینی تفتان وارد پاکستان می شود را به اجرا بگذارد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟