به بیش از چهار هزار خانواده در بادغیس و تخار مواد خوراکی توزیع شد

  • انتشار: ۳۱ ثور ۱۴۰۲
  • سرویس:
  • شناسه مطلب: 139478

مسوولان محلی طالبان در ولایت‌های بادغیس و تخار می‌گویند که برنامه جهانی غذا به بیش از چهار هزار خانواده در این دو ولایت مواد خوراکی توزیع کرده است.

ریاست انکشاف دهات طالبان در بادغیس روز یک‌شنبه، ۳۱ ثور، می‌گوید که کمک‌های مواد غذایی به بیش از سه هزار خانواده در این ولایت توزیع شده است.

براساس معلومات ریاست انکشاف دهات طالبان در بادغیس، برنامه جهانی غذا به ۱ هزار و ۳۷۱ خانواده در ولسوالی آبکمری و به ۱ هزار و ۷۸۷ خانواده در ولسوالی سنگ آتش این ولایت مواد خوراکی توزیع کرده‌ است.

در همین حال، منابع محلی در ولایت تخار می‌گویند که برنامه جهانی غذا به ۱ هزار و ۲۵۸ خانواده در این ولایت مواد خوراکی کمک کرده است.

به گفته منابع، کمک‌های یادشده به خانواده‌های نیازمند در ولسوالی‌های خواجه‌غار و ینگی‌قلعه ولایت تخار توزیع شده است.

کمک‌های توزیع شده به خانواده‌های نیازمند در بادغیس و تخار شامل ۵۰ کیلوگرام آرد، ۵ لیتر روغن، ۶ کیلو دال‌نخود، ۳۰ کیلوگرام شیر و مواد مغذی مخصوص کودکان بوده است.

کمک‌های غذایی و غیرغذایی از سوی موسسات امدادرسان همه‌روزه در ولایت‌های مختلف کشور به هدف جلوگیری از فاجعه انسانی، توزیع می‌شود.

بخش‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد پیش از این گفته‌اند که افغانستان در حال حاضر با بدترین فاجعه بشردوستانه دست‌وپنجه نرم می‌کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟