انهدام ۶۶ مرکز نظامی اوکراین به وسیله موشک‌های بسیار دقیق

  • انتشار: ۳ ثور ۱۴۰۱
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 129817

وزارت دفاع روسیه امروز جمعه بیانیه‌ای را در خصوص آخرین تحولات میدانی اوکراین صادر کرد. این وزارتخانه در بیانیه خود آورده است که طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۶ مرکز نظامی اوکراین به وسیله موشک‌های نقطه زن منهدم شدند.

بر اساس این گزارش، وزارت دفاع روسیه در ادامه عنوان کرده است: جنگنده‌های ارتش روسیه همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ مرکز نظامی دیگر اوکراین را هدف قرار داده و آسیب‌های جدی به آنها وارد کردند.

این وزارتخانه تأکید کرده است: سامانه‌های دفاع موشکی روسیه موفق شدند ۱۵ پهپاد متعلق به ارتش اوکراین را ساقط کردند. این تحولات در حالی است که سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد یک حمله تروریستی را که توسط خرابکاران اوکراینی علیه کاروان بشردوستانه روسیه با دستورات سرویس اطلاعاتی اوکراین و با استفاده از خودروی بمب گذاری شده تهیه شده بود، خنثی کرده است.

مقامات محلی منطقه «زاپروژیا» در شرق اوکراین نیز از سقوط یک فروند هواپیمای غیرنظامی اوکراینی AN۲۵ در حین انجام پرواز فنی خبر دادند.

سرویس اطلاعاتی انگلیس نیز با اشاره به تازه‌ترین تحولات جنگ اوکراین اعلام کرد: بمباران و جنگ روسیه در شرق دونباس ادامه دارد و روسیه به دنبال پیشروی بیشتر به سمت چندین منطقه است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟