اعتراف فرمانده صهیونیست به خودجوش بودن بخشی از عملیات‌های ضدصهیونیستی

  • انتشار: ۱۱ ثور ۱۴۰۱
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 130064

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به خودجوش و فردی بودن بخشی از عملیات‌های ضد صهیونیستی در فلسطین اشغالی گفت عملیات‌هایی که از زمان عملیات بئرالسبع انجام شده‌اند از طرف جنبش حماس یا هیچ سازمان دیگری هدایت نمی‌شوند.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبری اعراب ۱۹۴۸، ران کوخا امروز یکشنبه به رادیو سراسری کان اسرائیل گفت: عملیات‌هایی که از زمان عملیات السبع انجام شده‌اند از سوی حماس یا هیچ سازمان دیگری هدایت نمی‌شوند و همین هم چالش و مشکل ایجاد می‌کند.

این سخنان در پی اظهارات روز گذشته یحیی سنوار رئیس حماس در نوار غزه بیان شد که در نشستی اعلام کرد «عملیات قهرمانانه اخیر در داخل سرزمین‌های اشغالی ثابت کرد که رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر از تار عنکبوت است.

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) اعلام کرد یگان ویژه پلیس اسرائیل عاملان تیراندازی در شهرک آرییل را که روز گذشته انجام شد، بازداشت کرده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز تصاویری از دستگیری عاملان عملیات آرییل به نام‌های یحیی مرعی و یوسف عاصی در روستای قراوه بنی حسن منتشر کرد.

رسانه های عبری زبان اعلام کردند که بامداد دیروز (شنبه) یک سرباز امنیتی شهرک «آرییل» به ضرب گلوله ۲ فلسطینی مسلح به هلاکت رسید. به گزارش رسانه‌های محلی، این حادثه امنیتی پایان نیافته و نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی درپی عاملان این حادثه هستند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟