اشک شوق مجری «سیاهپوست» سی‌ان‌ان با اعلام خبر شکست ترامپ+ ویدیو

  • انتشار: ۱۸ عقرب ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 97470

«ون جونز» مجری و مفسر سیاهپوست شبکه خبری سی ان ان آمریکا، حین اعلام خبر شکست ترامپ با بغض و اشک شوق، جملاتی احساسی بر زبان راند و این شکست را رویدادی شیرین برای رنگین پوستان، مهاجران و مسلمانان جامعه آمریکا دانست.

شب گذشته و بلافاصله بعد از اعلام پیروزی جو بایدن و شکست ترامپ، ون جونز که از مجریان ویژه برنامه انتخابات سی ان ان بود و در آن لحظه بخاطر گریه و بغض شکسته در گلویش، سخت و بریده بریده سخن حرف می زد، گفت: (بعد از شکست ترامپ) امروز ما می توانیم راحت تر به فرزندانمان بگوییم آنچه مهم است، شخصیت انسان است.

این شخصیت رسانه ای، حقوقی و نویسنده سیاهپوست آمریکایی که در سال ۲۰۰۹ از مشاروان رسانه ای باراک اوباما بود، در حرفهای سرشار از احساسات خود که حاکی از غم عمیق او از رنج های  دوره ریاست جمهوری ترامپ بود، گفت: امروز(که ترامپ شکست خورده است) روزی راحت تر برای بسیاری از مردم است. آنهایی که در این کشور مسلمان هستند، دیگر نگران آن نیستند که این موضوع را از رئیس جمهوری کشورشان مخفی کنند و آنهایی که مهاجر هستند، دیگر نگران نیستند که رئیس جمهوری این کشور کودکانشان را آنها جدا کند.

او گفت: شکست ترامپ در واقع انتقام خیلی از کسانی است رنج های بسیار در دوره ریاست جمهوری او تحمل کردند.

این شهروند سیاهپوست آمریکا با اشاره به مرگ غم انگیز جورج فلوید سیاهپوست توسط پولیس سفید پوست گفت: این فقط جورج فلوید نبود که نمی توانست نفس بکشد، بلکه انسان های زیادی بودند که احساس خفگی و خفقان داشتند و حس می کردند که نمی توانند نفس بکشند.

این مجری سی ان ان گفت: وقتی هر صبح بیدار می شدیم و توئیت های ترامپ را می دیدیدیم، وقتی به فروشگاه می رفتیم و هرلحظه ترس از این داشتیم که انگشت نمای کسانی شویم که باکی از رفتارهای نژادپرستانه ندارند، هرلحظه نگران فرزندانمان بودیم، نگران خواهرانمان که وقتی به فروشگاه می روند، محال بود کسی به طعنه و تهمت، چیزی به آنها نگوید؛ این ها بخشی از رنج هایی است که در دوره ترامپ آزارمان داد.

ون جونز گفت: برای کسانی که این روز(روز شکست ترامپ) ، روزی خوبی برای آنها نیست متاسفم اما چنین روزی برای همه مردم آمریکا روز خوبی است.

منبع: ایرنا

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟