۹ حوت روز حمایت از نیروهای نظامی و امنیتی!

  • انتشار: ۹ حوت ۱۳۹۷
  • سرویس: امنیت و حوادث
  • شناسه مطلب: 54099

امروز روزگرامی‌داشت و حمایت از نیروهای نظامی و امنیتی کشور بود. نیروهای نظامی و امنیتی کشور در شرایط کنونی، بیشترین بار و سختی‌ها و خطرهای جنگ و مبارزه با دشمنان را متحمل می‌شوند. آنان با شجاعت و دلیری برای تأمین امنیت و تحکیم نظام سیاسی در برابر هر نوع خطر و تهدید در سخت‌ترین شرایط و با کم‌ترین تجهیزات و با وجود نامهربانی‌ها و حق تلفی‌های مقام‌های ارشد وزارت دفاع و داخله و امنیت ملی و فرماندهان شان، صادقانه و شجاعانه می‌رزمند.
انتظار این بود که در پایان چنین روزی خبرگزاری‌های کشور گزارش دهند که امروز به مناسبت روز حمایت از نیروهای نظامی و امنیتی کشور، سرقوماندان اعلی قوای مسلح، وزیر دفاع، وزیرداخله و رئیس امنیت ملی کشور بجای برپایی محافل تفننی و تبلیغاتی، آن هم برای خودنمایی و ارایه ادعاهای تکراری، پوچ و شعارهای فریبنده و نمایش‌های مضحک، بصورت واقعی از فداکاری سربازان وطن گرامی‌داشت بعمل‌آورند. بطور نمونه به تنی چند از سربازان فداکار مدال شجاعت داده می‌شد؛ به شماری از خانواده‌های سربازان کمک مالی صورت می‌گرفت؛ به معدودی از آنان زمین و مسکن داده می‌شد؛ به شماری از فرزندان مدافعین وطن بورسیه تحصیلی اعطا می‌گردید؛ به تعدادی از پدران و مادران از پای مانده و بیمار این سربازان زمینه تداوی در داخل و یا خارج از کشور مهیا می‌گشت؛ طرح اصلاح در ساختارهای نظامی و امنیتی پیش کش می‌گردید و… که درچنین شرایط حساس نظام سیاسی و کشور سخت به آن ضرورت دارد؛ اما بجای این‌ها، آمدند گفتند و خرامیدند و خوردند و پاشیدند و سرانجام هم، طلب کارانه از سربازان خواستند که فداکاری کنند و خود را برای امنیت جهان قربانی کنید!
با همه این نامردمی‌ها و مردم فریبی‌ها و حق کشی‌ها، روز سرباز به همه سربازان وطن مبارک و خجسته باد! هرچند زمامداران متکبر و مقام‌های عافیت طلب و مسئولین حق کش به سربازان وطن جفا می‌کنند و ارزش فداکاری‌های آنان را درک نمی‌کنند و حرمت نمی‌گذارند؛ اما مردم افغانستان با صمیمیت و تمام وجود و اخلاص پیشانی ارجگذاری و ستایش و حرمت نهادن را در پای سربازان دلیر وطن می‌گذارند!

شکور اخلاقی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟