یک مقام ناتو در دیدار با رئیس اجرایی نسبت به تعهد بلندمدت این سازمان با افغانستان تاکید کرد

  • انتشار: ۸ سنبله ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 1سیاست
  • شناسه مطلب: 46743

عبدالله عبدالله رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی با جنرال ریکاردو مارچیو فرمانده نیروهای مشترک ناتو مستقر در هالند دیدار کرد. در این دیدار این مقام ناتو گفت که این سازمان در کمک به نیروهایی که در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد، از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

ریاست اجرایی با نشر بیانیه ای نوشته است، داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرایی بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) با جنرال ریکاردو مارچیو قومندان فرماندهی نیروهای مشترک ناتو مستقر در هالند در قصر سپیدار دیدار کرد.

رییس اجراییه در این دیدار از سهم و حضور فعال ناتو در افغانستان در مبارزه با دهشت‌افگنی و تقویت نیروهای مسلح کشور تشکر کرد.

آقای مارچیو با ابراز رضایت از پیشرفت و رشد قوای مسلح افغانستان از حمایت داراز مدت نظامی ناتو از قوای مسلح افغانستان اطمینان داد. وی در بخش‌ دیگر از صحبت‌های خود گفت که ناتو در بخش تقویت ظرفیت‌های رزمی قوای مسلح و فراهم سازی کمک‌های مورد نیاز به نیروهایی که در خط اول مبارزه با دهشت‌افگنی قراردارند از هیچ نو سعی و تلاش دریغ نمی‌کند.

در این نشست همچنان آخرین تحولات نظامی در کشور،‌ راه‌های موثر مبارزه با دهشت‌افگنی و همکاری‌های جهانی و منطقه‌ای برای ریشه‌کن سازی تروریزم به بحث گرفته شد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟