گزارش تکان دهنده؛ تجاوز یک داکتر بی رحم به 180 محصل پسر

  • انتشار: ۳۰ ثور ۱۳۹۸
  • سرویس: امنیت و حوادث
  • شناسه مطلب: 61949

داکتر پوهنتون اوهایو ۱۸۰ محصل پسر را مورد سوء استفاده جنسی قرار داده است.

نتایج یک سری تحقیقات نشان داد داکتر پوهنتون دولتی اوهایو نزدیک به دو دهه دستکم ۱۷۷ محصل پسر را در این پوهنتون مورد سوءاستفاده جنسی قرار داده و مقامات پوهنتون علی‌رغم شکایات مکرر محصلان در این خصوص هیچ اقدامی نکردند.

بر اساس گزارش نتایج تحقیقاتی که روز گذشته نشر شد، داکتر ریچارد استراووس زمانیکه به حیث داکتر مرکز صحی پوهنتون اوهایو مشغول به کار بوده، بسیاری از مریضان خود را مورد سوءاستفاده جنسی قرار داده است.

این داکتر امریکایی در سال ۲۰۰۵ در سن ۶۷ سالگی، یک دهه پس از تقاعد اقدام به خودکشی کرد. نتایج این تحقیقات نشان داد که او در فاصله سال‌های ۱۹۷۹ تا ۱۹۹۷ در مکان‌های مختلف در پوهنتون اوهایو، محصلان را مورد سوء استفاده جنسی قرار داده است. در این گزارش به تفضیل به جزئیات سوء استفاده او از محصلان پسر پرداخته شده است.

به نوشته آریانانیوز،در جمع بندی نتایج این تحقیقات آمده است شکایت‌هایی از این داکتر به مقامات پوهنتون اوهایو شده است که برخی از این شکایات مربوط به اوایل سال ۱۹۷۹ عیسوی می‌شود، با این حال طی این سال‌ها هیچ تحقیقی در این باره نشده و حتی اقدام قابل توجهی نیز در این خصوص انجام نگرفته است. بسیاری از قربانیان گفتند رفتار این داکتر یک راز برملا شده بود و معتقدند که دیگر داکتران پوهنتون از آنچه در حال وقوع بود، مطلع بودند.

رییس پوهنتون اوهایو در خصوص نتایج این تحقیقات ابراز تاسف کرد و یافته‌های این تحقیقات را شوکه آور، وحشتناک و اندوه بار توصیف کرد. دفتر حقوق مدنی وزارت معارف امریکا نیز در حال بررسی این موضوع است که آیا پوهنتون اوهایو به سرعت و درستی به شکایات محصلان خود در خصوص سوء استفاده جنسی توسط داکتر پوهنتون پاسخ داده است یا خیر. در صورتیکه ثابت شود پوهنتون اوهایو در خصوص حفظ حقوق مدنی دچار اهمال شده، بودیجه فدرال این پوهنتون ممکن است قطع شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟