پیش بازی/ چلسی و لیورپول

  • انتشار: ۲۵ حمل ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 57446

هواداران فوتبال اروپا روزهای سرنوشت‌ساز و حساسی را پشت‌ سر می‌گذارند، به خصوص آن‌هایی که فوتبال جزیره ولیگ برتر انگلیس را دنبال می‌کنند.

در جذاب‌ترین دیدار باشگاهی این هفتۀ ، امروز 25 حمل ساعت 20:00 به وقت کابل دو تیم لیورپول و چلسی در چارچوب هفتۀ سی‌وچهارم لیگ برتر رو در روی هم قرار می‌گیرند، موقعیت حساس دو تیم در جدول رده بندی از این دیدار یک بازی مرگ و زندگی ساخته‌است و همین موضوع حساسیت‌ها را به اوج خود راسانده است.

لک‌لک‌های آنفیلد در فصلی که محمد صلاح درخشش فصل‌های گذشته خود را ندارد به هر طریقی که شده خود را در رقابت قهرمانی با سیتی نگاه داشته‌اند و هر نتیجه‌ای به جز پیروزی در بازی یکشنبه می‌تواند به منزله پایان رویایی هواداران این تیم برای ایستادن در رتبه نخست جدول به حساب بیاید.

هر چند که شیر‌های لندنی با نتایج ضعیفی که در میانه راه گرفتند دیگر امیدی به قهرمانی ندارد ولی شاگردان ساری برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده محکوم به شکست میزبان قدرتمند خود هستند.

بازی دو تیم همانند یک بازی شطرنج می‌ماند که بازیگردان‌های آن ساری و کلوپ هستند و صلاح و هازارد در قابل وزیر آزادند که به هر گوشه زمین سر بزنند .

مقایسه عملکرد صلاح و هازارد

به نوشته اسنا،در دیگر دیدارهای حساس روز یکشنبه لیگ جزیره تیم فوتبال کریستال پالاس میزبان منچسترسیتی قدرتمند است و شاگردان کلوپ پیش از آغاز بازی حساس تیمشان مقابل چلسی نیم‌نگاهی به این بازی نیز خواهند داشت.

شش تقابل آخر لیورپول و چلسی

جدول لیگ برتر انگلیس

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟