پیام تسلیت شورای عالی قرآنی افغانستان به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنان در مرکز فرهنگی تبیان

  • انتشار: ۸ جدی ۱۳۹۶
  • سرویس: دسته بندی نشده
  • شناسه مطلب: 35000

شورای عالی قرآنی افغانستان بمناسبت حادثه تروریستی حمله بر مرکز فرهنگی اجتماعی تبیان در کابل که منجر به شهادت حدود 50 تن و زخمی شدن 80 تن دیگر شد، ضمن تسلیت به خانواده قربانیان این حادثه خونین، از حکومت وحدت ملی می خواهد تا عاملان این حادثه را به محکمه بکشاند.

متن کامل پیام شورای عالی قرانی افغانستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله ی وحشیانه و تروریستی بر مرکز فعالیت های فرهنگی و اجتماعی تبیان و نیز مرکزخبرگزاری صدای افغان نشانه ی عمق کینه ی دشمنان اسلام و گروههای تروریستی و حامیان آنان بوده که درآن بیش از ۱۳۰ تن که همگی قشر روشنفکر، علما و نخبگان و خبرنگاران جامعه بودند و در یک نشست علمی و پژوهشی اشتراک کرده بودند، را بخاک و خون کشیدند.

بدون شک چنین فجایعی نه تنها بر اداره ملت مسلمان و آزادی خواهان صدمه وارد نمی توانند بلکه بر سد آهنین امت اسلامی و وحدت و انسجام نیروهای فکری جامعه می افزاید.

شورای عالی قرآنی افغانستان ضمن محکوم کردن این عمل وحشیانه، از مسئولان حکومت وحدت ملی و نیروهای امنیتی می خواهد تا عاملان ومرتکبین حادثه را شناسایی وبه سزای عمل شان برسانند.

در پایان غم شریکی و همدردی خودمان را با خانواده های شهدا و زخمی های این رویداد ابراز می دارد و از خداوند متعال برای شهدای عزیز علو درجات وبرای زخمی های این فاجعه ناگوار شفای عاجل از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم والسلام

حاج عباس حسن زاده

رئیس شورای عالی قرآنی افغانستان  ۷ جدی ۱۳۹۶ – کابل

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟