پسر 12 ساله ای که قصد حمله انتحاری داشت، دستگیر شد

  • انتشار: ۳۰ ثور ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 13028

یک پسر 12 ساله که ازسوی هراس افگنان آماده حمله انتحاری گردیده بود ، ازسوی منسوبین پولیس استخبارات وزارت امورداخله گرفتار گردید.

وزرات داخله گفته است روز گذشته پسر 12 ساله ای بنام محمد یعقوب فرزند شیرمحمد درجریان تحقیقات ابتدایی خود اعتراف نموده که ازسوی گروه تروریستی طالبان درمرکزآموزشی تروریستی بنـــــــام (جمعه خانی) درساحه قریه آق تیپه ولسوالی امام صاحب ولایت کندز تحت سرپرستی ملا عبدالغفور دروس تروریستی را آموخته آماده حمله انتحاری درکابل شده بود، را بازداشت کرده است.

این پسر 12 ساله بیست روز قبل وظیفه می یابد تا یک عراده واسطه نوع کرولا مملو از مواد انفجاری را در یکی از ساحات مزدحم شهرکابل طوری منفجر نماید که تروریست اولی موتر را باید منفجر و دومی در ازدحام مردم که بعد از انفجار بوجود می آید ، خود را انتحار نماید.

این پسر خردسال قبل ازانجام حمله تروریستی در کابل با استفاده از فرصت از نزد امیرن ام فرار، و قصد رفتن دوباره به ولایت کندز را می نماید که به اساس تلاش منسوبین ریاست عمومی استخبارات پولیس شناسایی و گرفتار می شود.

گفتنی است که که گروه تروریستی طالبان با استفاده از نام مدارس دینی اطفال خرد سال را تحت آموزش تعلیمات تروریستی قرار داده و از آنان در حملات تروریستی استفاده می نمایند.

قابل ذکر است که این برای بار اول نیست که طالبان از اطفال در حملات انتحاری استفاده می نماید پولیس و امنیت ملی بارها اطفالی که قصد حمله انتحاری داشتند، را بازداشت کرده است.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟