وعده غنی به خانواده قربانیان انفجار «هسکه مینه»؛ یک نمره زمین و امتیاز حج داده می شود

  • انتشار: ۲۸ میزان ۱۳۹۸
  • سرویس: امنیت و حوادثسیاست
  • شناسه مطلب: 70229

رییس جمهور غنی که صبح امروز در راس یک هیات عالی رتبه دولتی به ولسوالی هسکه مینه ولایت ننگرهار رفته بود، با خانواده های قربانیان رویداد تروریستی اخیر در یک مسجد جامع در منطقه جودری این ولسوالی ابراز همدردی کرد.

رییس جمهور با اشاره به این حمله تروریستی گفت: این تنها رنج و درد این قریه کوچک نه، بلکه فاجعه ای است که با شدیدترین الفاظ محکوم می نمائیم.

او تاکید کرد که نیروهای امنیتی و دفاعی به هدف انتقام گیری از عاملین این جنایت، گروه داعش و دیگر گروه های تروریستی دیگر را سرکوب، و  تمام ولسوالی های شینوار را از وجود بقایای داعش تصفیه خواهند کرد.

همچنین وی اظهار داشت به خاطر کاهش رنج و درد خانواده های قربانیان این انفجار، علاوه بر اعطای یک نمره زمین رهایشی برای هر خانواده، اعضای این خانواده ها برای ادای حج عمره فرستاده می شوند.

غنی اضافه کرد، در برنامه ساخت مساجد در ولسوالی های کشور به ولسوالی های شش گانه شینوار اولویت داده می شود، و همچنان به نیازمندی های این ولسوالی ها در بخش های مکاتب، آب آشامیدنی، خدمات صحی و دیگر مشکلات، در زودترین زمان رسیدگی می شود.

این در حالی است که در دو انفجار پی هم در یک مسجد در روستا جودره ولسوالی هسکه مینه ننگرهار، حین ادای نماز جمعه، ۶۲ تن کشته و ۳۶ تن دیگر زخمی شدند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟