وزارت دفاع در مورد نصب بیرق های داعش بر هاموی های ارتش توضیح داد

  • انتشار: ۱۷ جدی ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 35308

بعد از نشر تصاویر بیرق های داعش بروی موترهای هاموی ارتش، جنرال دولت وزیری می گوید نیروهای ارتش به دلیل موفقیت و شکست داعش این بیرق را بر موترهای زرهی به اهتراز درآوردند.

این توضیح سخنگوی وزارت دفاع پس از آن صورت می گیرد که تصاویری از موترهای نظامی وزارت دفاع در شبکه های اجتماعی منتشر شد که پرچم های گروه تورریستی داعش بر آنها نصب شده بود.

جنرال دولت وزیری، سخن‌گوی وزارت دفاع ملی با نشر خبرنامه‌یی دلیل این رفتار نیروهای ارتش را توضیح داده و گفته است که «نیروهای اردوی ملی به‌خاطر این موفقیت و شکست گروه دهشت‌افگن داعش، بیرق‌های آنان را در وسایط زرهی و نقیله خویش به اهتزاز آورده تا اینکه خوشی خویش را اظهار نموده باشند.»

به گفته‌ی آقای وزیری، هفته گذشته نیرو های امنیتی افغانستان در ولسوالی‌های اچین، خوگیانی و بتی‌کوت ولایت ننگرهار بر مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش حملات مرگبار را انجام داده بودند. آقای وزیری افزوده که در این عملیات‌ها خسارات مالی و جانی به گروه داعش وارد و مقدار سلاح، مهمات و بیرق‌های این گروه به‌دست آمده بود.

آقای وزیری می‌گوید نشر تصاویر این وسایط با پرچم افغانستان و گروه داعش در شبکه‌های اجتماعی باعث نگرانی برخی رسانه‌ها شده بود. او افزوده: «ما به هموطنان خویش اطمینان می‎دهیم که نیروهای دفاعی و امنیتی افغان در مقابل داعش و دیگر گروه‌های تروریستی قهرمانان آشتی ناپذیر بوده و هیچگاهی هم در مقابل این دشمنان بشریت از هرنوع قربانی دریغ نکرده و نمی‌کند.»

هفته گذشته بیش از صد تن از جنگجویان داعش در ولایت‌های ننگرهار و جوزجان کشته شدند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟