واکنش راشدخان و محمد نبی به خبر برکناری اصغر افغان از کاپیتانی تیم ملی کریکت

  • انتشار: ۱۷ حمل ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 56353

شماری از بازیکنان پیشتاز تیم ملی کریکت افغانستان با برکناری اصغر افغان از کاپیتانی تیم ملی کریکت مخالفت نشان داده اند.

راشد خان گفته است: “با تمام احترام که به کمیته گزینش کریکت بورد افغانستان دارد فیصله های اخیر این کمیته به گفته او غیر مسئولانه و جانبدارانه است.”

راشد خان این مطلب را در صفحه تویتر خود پس از آن نشر کرد که اصغر افغان از کاپیتانی تیم ملی کریکت برکنار شد.

راشد خان افزوده که اصغر افغان باید به حیث کاپیتان تیم باقی بماند و حضور او برای کامیابی تیم اهمیت به سزای دارد.

راشد خان به این باور است که تبدیلی کاپیتان پیش از بازی‌های جام جهانی کریکت تیم را بی ثبات می‌سازد و نتیجه ملموثی نخواهد داشت.

دولت احمدزی مسئول کمیته گزینش اعضای تیم ملی کریکت روز جمعه در یک کنفرانس خبری گفت که پس از این تیم افغانستان را گلبدین نایب در بازی‌های یک روزه، راشد خان در بازی‌های بیست آوره و رحمت شاه در بازی‌های تیست یا چهار روزه رهبری خواهد کرد.

با این فیصله کریکت بورد افغانستان محمد نبی یک بازیکن سابقه دار تیم ملی نیز مخالفت نشان داده‌است.

محمد نبی به روز جمعه در صفحه توتیر خود نوشته است که به حیث یک بازیکن پیشتاز و سابقه دار تغییرات جدید در تیم قبل از جام جهانی به نظر او درست نیست.

افغانستان قرار است در بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۹ کریکت به میزبانی انگلستان و ویلز با تیم های آسترالیا، پاکستان،هند و شماری دیگری از تیم ها روبرو شود.

محمدنبی افزوده است که تیم ملی کریکت افغانستان با رهبری اصغر افغان دست آوردهای زیادی داشته است و به نظر او افغان شخص مناسب برای کاپیتانی تیم است.

راشد خان بالر شماره یک کریکت جهان و محمد نبی آلروندر پيشتاز جهان در حال حاضر مصروف مسابقات لیگ برتر هند هستند.

حدود بیست تن از اعضای تیم ملی کریکت افغانستان عصر روز جمعه راهی افریقای جنوبی شدند تا برای آمادگی هر چه بیشتر برای جام جهانی مسابقات تمرینی را انجام بدهند.

دولت احمدزی مسئول کمیته گزینش اعضای تیم ملی کریکت افغانستان هنگام اعلام اسامی کاپیتان های جدید تیم ملی افغانستان گفت که تبدیلی های جدید پس از ارزیابی دقیق صورت گرفته است.

احمدزی گفت که تغییرات جدید را به هدف درخشش خوب تیم ملی انجام داده است.

کمیته گزینش کریکت بورد افغانستان از اصغر افغان کاپیتان اسبق و عضو تیم ملی کریکت سپاسگزاری کرد که از سال ۲۰۱۵ رهبری تیم را به عهده داشت.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟