هیات پاکستانی امروز وارد کابل شد

  • انتشار: ۱۴ دلو ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 36542

یک هیئت پاکستانی بر اساس توافق قبلی میان مقام های دو کشور به افغانستان سفر کرده است. تهمینه جنجوعه معین وزارت خارجه پاکستان ریاست این هیئت را بر عهده دارد.

بر اساس توافق قبلی میان مقامات افغانستان و پاکستان، خانم تهمینه جنجوعه معین وزارت امور خارجه پاکستان، در ر‌أس هیاتی متشکل از مقامات عالی رتبه ملکی و نظامی آن کشور، به کابل سفر کرد.

سفر این هیات به کابل در پیوند با نگرانی ها و تعهدات دوجانبه مبنی بر مبارزه قاطع با تروریسم، مخصوصاً بعد از حملات تروریستی اخیر، و به ادامه گفتگوهای وزیر امور داخله و رییس عمومی امنیت ملی افغانستان با رهبری حکومت پاکستان در جریان سفر اخیر شان به اسلام آباد، صورت می گیرد.

در نشست امروز، میان هیات پاکستانی و همتایان شان از جانب افغانستان به ریاست حکمت خلیل کرزی معین سیاسی وزارت امور خارجه تدویر می یابد، تعهدات دوجانبه ارزیابی گردیده و توقع می رود که روی یک پلان مشخص با چهاچوب واضح زمانی توافق و اقدامات عملی صورت گیرد.

پس از این حملات تروریستی، ویس احمد برمک وزیر امور داخله و معصوم استانکزی رییس امنیت ملی افغانستان به پاکستان سفری داشته اند و اسنادی که این حملات در پاکستان طرح ریزی شده اند را با مقام های پاکستانی شریک کرده اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟