هشدار یک شهروند سعودی به سران این کشور: مردم در برابر شما قیام خواهد کرد

  • انتشار: ۲ سنبله ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 29395

یک شهروند عربستان در پیامی خطاب به پادشاه سعودی گفت اگر سران سعودی به سیاستهای کنونی خود ادامه دهند مردم در برابرشان قیام خواهند کرد.

یک شهروند عربستان در پیامی خطاب به پادشاه سعودی گفت اگر آل سعود به سیاستهای کنونی خود ادامه دهند مردم در برابرشان قیام خواهند کرد و آنگاه هیچ کس نمی تواند مانعشان شود.

پایگاه اینترنتی العهد لبنان نوشت: غانم الدوسری مخالف مشهور سعودی تصاویری ویدئویی از یک شهروند سعودی را که هویتش معلوم نشد منتشر کرد که این شهروند به ملک سلمان پادشاه عربستان پیامی با این مضمون می دهد که این سیاستهایی که در پیش گرفتند به خشم مردمی منجر خواهد شد به گونه ای که  نمی توانند در مقابل آن بایستند.

این شهروند سعودی در تصویر ویدئویی که در سطح گسترده ای دست به دست و به شدت بحث برانگیز شده است، گفت: درباره تصمیم ملک سلمان برای بر عهده گرفتن هزینه حجاج قطری به وی می گویم که حجاج قطری نیازمند نیستند که شما به آنها اکرام کنید شما به مردم خودت اکرام کن که نصف آنها زیر خط فقر قرار دارند و شصت و پنج درصدشان سرپناه ومنزل  ندارند.

وی با طعنه خطاب به سلمان گفت: پسر شما محمد بن سلمان تصمیمات بیهوده و نسنجیده ای می گیرد و نگرشهای کور و نابجایی دارد. شما بورسیه تحصیلی، وامها و مزایا را قطع و عوارض و مالیات را بر مردم تحمیل کردید.

وی در پایان تهدید کرد: با ادامه این وضع، تر و خشک با هم می سوزند. شما حقوق مردم را نادیده می گیرید. ملت هم در برابر شما قیام خواهد کرد. فشار که زیاد شود، خشم مردمی فوران می کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟