هشدار طالبان: مراکز اخذ رای و مسیرهای انتقال مواد انتخاباتی هدف قرار می گیرند

  • انتشار: ۴ میزان ۱۳۹۸
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 69476

کمیسیون نظامی امارت اسلامی در اعلامیه ای با تاکید بر این که مراکز اخذ رای و مسیرهای انتقال مواد انتخاباتی از اهداف نظامی محسوب می‌شوند از مردم خواست در این مراکز حضور نیابند تا آسیب نبینند.

متن این اعلامیه به شرح زیر است:

هموطنان ما آگاه هستند که قرار است به تاریخ ۶ میزان سال جاری هجری شمسی یکبار دیگر پروسه امریکایی به نام انتخابات، در افغانستان برگزار شود.
پس ازانکه هژده سال پیش امریکایی های اشغالگر کشور ما را اشغال کردند، این چندمین بار است این پروسه جعلی به هدف فریب دادن مردم، افتراق افگنی، برانگیختن تعصبات و اختلافات و تحقق اهداف اشغالگران به راه انداخته می شود.
افغان ها شاهد هستند که این پروسه یکبار هم به گونه درست انجام نیافته، نه نتیجه ای داشته و نه هم هیچ درد ملت رنجیده ما مداوا کرده است.
رژیم و ادارهء که در نتیجه چنین پروسه های بیگانه ها و جعلی به میان می آید، آن بر مبنای رای و نظر افغان ها نه؛ بلکه به اساس خواسته های سفارت امریکایی و اشغالگران می باشد.
بناءً کمیسیون امور نظامی امارت اسلامی بر تمام ملت مؤمن و آزادی خواه افغانستان صدا می نماید که با دشمن برای بدست آوردن اهداف آن ها هیچگونه همکاری نه داشته باشد، هر گونه اشتراک در انتخابات را تحریم نمائید و دیگر اقارب و عزیزان تان را نیز از اشتراک درین پروسه نمایشی منع کنید.
مجاهدین امارت اسلامی به نصرت الله متعال و پشتیبانی ملت خود مصمم هستند که این پروسه امریکایی های اشغالگر و چند تن غلامان کاسه لیس آن ها را مختل می سازند، بر تمام آن افراد امنیتی، عساکر و پولیس که این پروسه را محافظت می کنند حملات انجام می دهند و نیز مراکز و دفاتری را که برای این دسیسه نمایشی فعالیت می کنند آماج حملات خود قرار می دهند.
تمام راه های مواصلاتی خورد و بزرگ در روز انتخابات جعلی از سوی مجاهدین مسدود می باشد، از هموطنان گرامی امیدواریم که درین روز از خانه های شان بیرون نشوند، تا خدانخواسته کسی زیان نبیند.
امارت اسلامی به مجاهدین خود امر نموده که تمام وسائل ممکنه را در روز انتخابات برای جلوگیری از پروسه مذکور به کار بیاندازند و پلان های شان را برای خنثی نمودن این دسیسه تطبیق کنند.
برای اینکه کدام فرد ملکی زیان نبیند، مجاهدین امارت اسلامی یکبار دیگر به طور اتمام حجت به آن کسانی که اراده اشتراک درین پروسه را دارند، خصوصا به شهر نشینان اطلاع می دهند که در روز انتخابات از رفتن به مراکز انتخاباتی جداً خودداری نمایند و خود را با خطر مواجه نه سازند.
در صورت رخ دادن کدام مشکل و تلفات، مسئولیت آن بدوش خود اشتراک کنندگان این پروسه امریکایی می باشد.

کمیسیون امور نظامی امارت اسلامی افغانستان
۲۷/۱/۱۴۴۱هـ ق

گفتنی است، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان نیز پیش از این گفته بود این گروه با جدیت برای جلوگیری از برگزاری انتخابات تلاش خواهد کرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟