هشدارهای امنیتی «غنی» به مسئولان

  • انتشار: ۲۷ میزان ۱۳۹۴
  • سرویس: سیاست
  • شناسه مطلب: 10819

محمد اشرف غنی، رییس جمهور به مسئولان امنیتی چهار ولایت دستور داد تا تهدیدات دشمن را تشخیص و گزارش دقیق آن را به ریاست جمهوری ارائه کنند.

او می‌گوید که با در نظر داشت تغییر شیوه جنگ و فعالیت تروریستان، تهدیدات در ولایات قندهار، ارزگان، دایکندی و زابل تشخیص شود.

به گزارش خبرگزاری اطلس، به گفته اشرف غنی، برای جلوگیری از تهدیدات دشمن و استفاده موثر از امکانات موجود به تمام نهادهای امنیتی به ویژه در سطح ولسوالی‌ها و قول اردوها بخاطر هماهنگی بیشتر، هدایات لازم داده است.

او این اظهارات را دیروز از طریق ویدیو کنفرانس با والیان قندهار، زابل، ارزگان و دایکندی، فرماندهان پولیس و رییسان امنیت ملی این ولایات بیان کرد.

والیان مذکور در این ویدیو کنفرانس مشکلات شان را در عرصه‌های مختلف و همچنان پیشنهاداتی را در مورد جلوگیری از تداخل وظیفوی، بیشتر شدن تخصیص ولایات‌های متذکره در بودجه انکشافی، تطبیق اصل شایسته‌سالاری و آمادگی بیشتر در زمستان پیشرو بیان کردند.

به دبنال آن، اشرف غنی بر اصول شفافیت و حسابدهی و اصل مکافات و مجازات تاکید کرد و مداخلات سیاسی در مقرری‌ها و ترفیعات را غیر قابل قبول خواند.

او افزود، مطابق وعده قبلی، در پلان کاری صد روز دوم، تمرکز اساسی روی ولایات خواهد بود.

رییس جمهور در ادامه گفت، در بودجه سال آینده در قسمت ولسوالی‌ها توجه بیشتر صورت خواهد گرفت.

او در اخیر گفت، والیان در مورد پروژه‌های متوقف شده معلومات ترتیب و به ریاست جمهوری ارائه کنند، تا کار آن دوباره آغاز شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟