هرج و مرج و اعتراضات جاری در آمریکا چه معنایی می تواند داشته باشد؟

  • انتشار: ۱۲ جوزا ۱۳۹۹
  • سرویس: بین المللدیدگاه
  • شناسه مطلب: 87139

در کشوری( امریکا) که بیست سال پیش سیمپسون ها، ظهور پدیده ای مانند ترامپ و تحولات منطقه و شیوع کرونا پیشگویی میشود ( همه وقایع طبق محاسبه اتفاق می افتد) هرج و مرج و اعتراضات جاری در آن چه معنایی می تواند داشته باشد؟

امریکا پس از شکست پیاده کردن نقشه جدید خاورمیانه در غرب آسیا، شکست استراتژیک در محیط شرق آسیا نیز در مساله هنگ کنگ در مقابل چین متحمل شد.

با وجود سرمایه گذاری امریکا و کل ناتو روی خوان گوایدو در ونزولا ره به جایی نبرده و دشمن دیرینه ( مادورو) هنوز در قدرت است و با دشمن سرسخت دیگرش (ایران ) علنا به ارسال متقابل نفتکش ها على رغم تهدیدهای نظامی واشنگتن، پرداخته است و شکست های خرد و کلان و مصروف شدن های حاشیه ای دیگر مانند مساله افغانستان…

با استناد به معنای سیمپسون ها و روح آینده نگری و تسلط بر علوم استراتژیک امریکایی ها، مساله کشتن مرد سیاهپوست توسط پلیس ها، بیشتر شبیه یک شات هالیودی بوده و اینبار هرج و مرج های خلاق و مدیریت شده داخل امریکا راه اندازی شده تا شکست های بین المللی ایالات متحده به نحوی بر عهده ندانم کاری های ترامپ افتاده باشد و این خودزنی راهبردی در این مقطع زمانی به نفع حیثیت امریکا تمام شود!!!! و این هم طبق محاسبه باشد!! تا برایند وضع فعلی در امریکا تصویب قوانین جدید، تعطیلی دولت، ساختارشکنی های بیشتر و تعویق انتخابات ریاست جمهوری باشد…و ادامه سناریوهای پیش بینی نشده.

یاسر محسنی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟