مذاکرات فیس بوکی برای کابینه!

  • انتشار: ۱ جدی ۱۳۹۳
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 2136

هشت صبح نوشت:

عبدالرووف ابراهیمی: شورای ملی در جلسه‌ی امروز فیصله نمود که برای بیست‌ودومین بار از حکومت وحدت ملی بخواهد که کابینه جدید خود را در هفتادودو ساعت آینده به این شورا معرفی کند. این ضرب‌الاجل خیلی جدی بوده و قابل تمدید نمی‌باشد.

نظرات:

اشرف‌غنی: به کجا چنین شتابان؟ لول:-

داکتر عبدالله عبدالله: به نام خداوند شهداء و صالحین، وزیران پیشنهادی تیم ما کاملا آماده هستند. ما برای یک روز هم دولت تقلبی را قبول نداریم.

مهناز تمنا: شکر امروز امتحانات ما خلاص شد. دوستان دعا کنید که نتیجه خوب بگیرم. در دو مضمون هیچ آمادگی نداشتم.

صفحه‌ی رسمی داکتر رمضان بشردوست: خاین خایف است. عین و غین می‌خواهند به چشم ملت خاک بزنند. کابینه جدید بدتر از کابینه آقای کرزی خواهد بود. تمام وزرای پیشنهادی خاین و دزد خواهند بود.

بچه‌ها و دخترهای مقبول کابل: برای پیدا کردن بهترین دوست فیسبوکی، به صفحه ما سر بزنید. شب یلدای شما مبارک. ادمین

صفحه ارگ ریاست‌جمهوری: شش نفر از وزرای کابینه جدید به زودی به صحنه خواهند آمد. تمام چهره‌ها جدیداند. رییس‌جمهور و رییس اجراییه به توافق رسیده و شش نفر وزیر تا سه هفته دیگر به شورای ملی برای رای‌گیری معرفی خواهند شد.

خبرهای عاجل طلوع‌نیوز: لیست نهایی کابینه جدید به‌دست طلوع نیوز رسید. قرار این لیست عبدالغفور سرشناس به حیث وزیر آب و هوانوردی، داکتر سلیمان مهتاب‌چهره به‌حیث وزیر مبارزه با اختلاس کابل‌بانک، کتاب‌خان نجرابی به حیث وزیر احیا و انکشاف اداره امور، اختر افلاسی به حیث وزیر داخله، گوش، گلو و اعصاب به شورای ملی معرفی خواهند شد.

دفتر مقام معاونیت دوم: خبرهای نشر شده دروغ است، لووووول

عبدالروف ابراهیمی: ضرب‌الاجل من در این میان چه شد، بچه‌ها؟ شورای ملی جدی است

صابون و عطرفروشی خلیج: برای خوشبودارترین عطر و لوازم صابون، به صفحه ما پیوند کنید. ۳۰ درصد تخفیف خزانی برای جوانان.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟