عبدالله: ادارات دولتی در اجاره کسی نیست

  • انتشار: ۲۰ سرطان ۱۳۹۴
  • سرویس: سیاست
  • شناسه مطلب: 7130

داکترعبدالله عبدالله رییس اجرایی کشور صبح امروز برای بررسی مشکلات و وضعیت امنیتی ولایت هلمند وارد این ولایت شد.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از جمهور، مقامات محلی ولایت هلمند در یک گردهمایی در شهر لشکرگاه با حضور داکتر عبدالله، پیرامون مشکلات این ولایت سخنرانی نمودند.

سخنرانان در این گردهمایی، ناامنی، فساد اداری، موجودیت افراد مسلح غیرمسوول، مشکلات آموزشی و بهداشتی را از جمله مشکلات عمده ولایت هلمند عنوان کردند.

در همین حال؛ داکتر عبدالله بعد از شنیدن مشکلات ولایت هلمند، اظهار داشت که حکومت وحدت ملی متعهد به آوردن اصلاحات گسترده در کشور می باشد.

وی با اشاره به مشکلات مردم ولایت هلمند، خواهان هماهنگی بیشتر میان ارگان های امنیتی شده و گفت که تلاش هایی نیز در این راستا صورت گرفته است.

رییس اجرایی با بیان این مطلب که تامین صلح تنها با جنگ امکان پذیر نیست بیان داشت که نیروهای امنیتی در هر ساعت و هر روز در حال جنگ اند.

داکتر عبدالله با تاکید بر این مطلب که باید از تمامی ظرفیت ها در دولت استفاده شود گفت که مجاهدین یک ظرفیت سالم در کشور می باشند.

وی تبدیلی در ادارات را مفید خوانده و بیان داشت: «یک اداره اجاره کسی نیست… در اداره ای که فساد و تبعیض وجود دارد؛ موفقیت وجود نخواهد داشت؛ تبعیض در ادارات باعث بی اعتمادی مردم می شود».

گفتنی است رییس اجرایی هفته قبل نیز در پیوند به افزایش ناامنی ها در ولایات شمالی کشور، به ولایت قندوز و بلخ نیز سفر کرده بود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟