عالمی بلخی با وزیر داخله ایران دیدار و گفتگو کرد

  • انتشار: ۱۴ میزان ۱۳۹۴
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 10472

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از فارس، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور ایران که به منظور حضور در شصت و ششمین اجلاس کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان (اکسکام) در ژنو به سر می‌برد، پیش از ظهر امروز با «عبدالقادر بلوچ» وزیر امور ولایات و امور مرزی پاکستان و عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت‌کنندگان افغانستان در مورد همکاری‌های فی مابین و مسائل مهاجران بحث و تبادل نظر کرد.

نشست اکسکام با حضور مقامات عالی رتبه کشورهای عضو، سازمان‌های مردم نهاد و اهداکنندگان بین‌المللی از روز گذشته (۱۳میزان) در ژنو آغاز شده و تا ۱۷ میزان ادامه خواهد داشت.

دین پرست قائم مقام وزیر کشور ایران در امور بین‌الملل گفت: با ابتکار و پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران و موافقت سایر اعضا، اجلاس امسال اکسکام به موضوع پناهندگان افغانستانی اختصاص یافته است و قرار است در این نشست مسایل و معضلات پناهندگان افغانستانی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

اجلاس سالانه کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان موسوم به «اکسکام» همه ساله در نیمه اول میزان در مقر سازمان ملل متحد در ژنو با حضور نمایندگان کشورهای عضو برگزار می‌شود و مسائل مربوط به پناهندگان مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

نظرات(۱ دیدگاه)

  1. بنده خدا
    (۱۴ میزان ۱۳۹۴)

    مثلا الان اینا جلسه گذاشتن چی شد مشکلات افاغنه حل شد ینی ؟ برید جمع کنید بارها از این جلسه ها گرفتید ولی ایران کار خودش رو میکنه و حتی گوش به حرف رهبرشون نمیده عمرا معضلات و مشکلات افاغنه حل بشه مگر اینکه امام زمان ظهور کنه انتقام ما رو از این قوم ظالم بگیره….انشاءالله

نظر شما چیست؟