طرح ساخت بلندترین برج جهان با 1219 متر!

  • انتشار: ۵ حمل ۱۳۹۶
  • سرویس: اقتصادبین الملل
  • شناسه مطلب: 20042

طراحان در نیویورک، برجی را به شکل U طراحی کرده اند که گفته می شود با ارتفاع 4000 پا (1219 متر)، مرتفع ترین برج دنیا خواهد بود.

شرکت های سازنده بلندترین ساختمان ها و برج ها، تلاش می کنند تمام توان خود برای ارائه طرحی کاملا متفاوت به کار گیرند. اجرای این پروژه ها با ارتفاعی که آنها را تا بالای ابرهای آسمان می رساند  مدتهای طولانی به طول می انجامید. آخرین نمونه این برج های متفاوت که درصدد است رکورد بلندترین برج دنیا را به خود اختصاص دهد و طرح آن توسط استودیو Oiio تکمیل شده است.

پروژه بزرگ این برج عظیم خمیده در وب سایت رسمی آن معرفی و تصاویر این طرح منتشر شد و بعد از تکمیل این طرح، برج یو شکل با ارتفاع 4000 فوت، بلندترین برج دنیا خواهد بود و حتی رکورد برج خلیفه ی دبی (828 متر) را نیز خواهد شکست.

ساخت یک ساختمان عظیم با معماری متفاوت آینده برج های منهتن به عنوان مهم ترین مرکز تجاری و اقتصادی آمریکا را تغییر خواهد داد.

این ساختمان نیاز به امکانات فوق پیشرفته خواهد داشت که یکی از آنها لیفتی (آسانسور) است که ساختمان منحنی به آن نیاز دارد.

از طراحی های اولیه این ساختمان که «The Big Bend» یا «خمیدگی عظیم» نام دارد در هفته جاری پرده برداشته شد. این ساختمان به شکل  «U» برعکس ساخته می شود و اگر قرار بود به شکل ایستاده طراحی شود ارتفاع آن دوبرابر بلندتر از بلندترین برج جهان می شد.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟