طرح دومینوی کودتای ترامپ در خلیج به زودی به امارات می رسد

  • انتشار: ۲۷ سرطان ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 27588
در مقاله ای که اخیرا در سایت سودان آنلاین با عنوان “طرح ترامپ برای دومینو کودتا در شورای همکاری خلیج” منتشر شده است، به مسائل مهمی درباره تحولات اخیر در خلیج اشاره شده است.

بخشی از این مقاله به نوشته طارق الشمری به افشای کودتای قریب الوقوع در امارات می پردازد. بعد از توضیح مفصل درباره چگونگی طرح ترامپ در ارتباط با شورای همکاری خلیج و نقش محمد بن سلمان و محمد بن زاید در این طرح، نشان داده شده است که کودتای محمد بن سلمان در عربستان سعودی شروع دومینو کودتا در خلیج است و دومین کودتا به زودی در امارات اتفاق خواهد افتاد تا حاکم ابوظبی بر تخت خلافت در امارات بنشیند.
در این مقاله آمده است: “چند ماه پیش تر، رسانه ها گزارش دادند که سرویس اطلاعاتی عربستان اطلاعات مهمی درباره کودتای قریب الوقوع در امارات به دست آورده است و بدین ترتیب از این کودتا جلوگیری شد. با این حال، با توجه به کودتای اخیر در عربستان سعودی و همینطور بر اساس منابع قابل اطمینان موجود در حلقه های سیاسی مخفی، محمد بن زاید در حال تدارک کودتای جدیدی در آینده نزدیک در امارات است. همانگونه که ترامپ در پشت صحنه کودتای عربستان برای به قدرت رسیدن محمد بن سلمان بوده است، این بار در کودتای قریب الوقوع امارات برای به قدرت رساندن محمد بن زاید نقش موثری را بازی می کند.”

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟