صفر تا صد برندهای عینک آفتابی زنانه

  • انتشار: ۲ سنبله ۱۳۹۹
  • سرویس: اطلس پلاس
  • شناسه مطلب: 92272

در دنیای مدرن امروزی که تکنولوژی بیشتر عرصه های زندگی ما انسان ها را فراگرفته و مصرف زیاد وقت کافی برای ما جهت رسیدگی به خود نگذاشته است بدون شک محصولات آرایشی و دیگر لوازمات لوکس جایگاه و اهمیت ویژه خود را یافته اند.

در این میان خانم ها و آقایانی که علی رغم دغدغه های بزرگ زندگی هرگز توجه به تناسب اندام و پوشش شیک خود را از دست نمی دهند، شیک تر از دیگران به نظر می رسند و به عبارت ساده همپای سن خود پیش می روند و شاید هم به مدد تیپ برتری که دارند کوچک تر از سن خود به نظر برسند. این خانم ها و آقایان خاص حتی در سخت ترین شرایط هم جذاب هستند.

در این میان دو مورد از اشیائی که در کیف خانم های جذاب همیشه یافت می شود عینک آفتابی و ضد آفتاب است. تیپ این خانم های جذاب بدون این دو مورد کامل نمی شود.

از آنجایی که در بازارهای مد و فشن امروزی تنوع زیادی در تمام کالاها به ویژه عینک آفتابی دیده می شود،  انتخاب یک عینک آفتابی خوب کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد.

با ما همراه باشید تا با بهترین عینک های آفتابی برای زنان آشنا شوید:

عینک آفتابی برند بربری

همان طور که می دانید عینک های آفتابی تنها تکمیل کننده تیپ خانم ها نیست و تاثیر به سزایی در حفظ سلامت چشمان آنها نیز دارد. خانم هایی که با چروک های پوستی در ناحیه چشم روبرو شده اند بهتر حرف مرا درک می کنند و حسرت این را می خورند که ای کاش زودتر یک عینک آفتابی برند می خریدند.

عینک آفتابی زنانه
عینک آفتابی زنانه

البته به یاد داشته باشید که قیمت بالا لزوما بیانگر کیفیت بالای عینک های آفتابی نیست. عینک های آفتابی بربری ساخت انگلستان است و یک عینک لوکس برای خانم های شیک به شمار می رود. تنوع در طرح و رنگ این عینک برند را نزد خانم هایی که زیاد به مهمانی می روند به یک عینک محبوب تبدیل کرده است.

عینک آفتابی الیور پیپلز

این عینک آفتابی در سال ۲۰۱۹ در فهرست بهترین برندهای محبوب در بین زنانی که عاشق تیپ هستند و به مهمانی های لاکچری می روند، قرار گرفت. این عینک های ساخت امریکا تنوع بسیاری در ساخت دارند و در سال ۲۰۱۸ میلادی طرح های مختلفی را ارائه کرد که با استقبال خوبی روبرو شد. نشانه های نوستالژی را می توان روی این عینک ها مشاهده کرد.

عینک آفتابی کریستین دیور

بسیاری از سلبریتی ها و هنرپیشه های هالیوود و دیگر چهره های هنری و سیاسی از طرفدران پروپا قرص این نوع عینک هستند. در فیلم فرشتگان چارلی هنرپیشه های اصلی از این عینک استفاده کرده بودند. این عینک ساخت فرانسه توانسته در دنیای مد و لباس و عینک آفتابی انقلابی به پا کند. این عینک خوش طرح و رنگ کیفیت بالایی نیز دارد. رقص هیجان انگیز طرح های هندسی و رنگ های منحصر به فرد از دیگر ویژگی های عینک آفتابی دیور ساخت فرانسه بوده و برای کسانی که می خواهند خاص باشند یک گزینه مناسب است.

عینک آفتابی زنانه
عینک آفتابی زنانه

برند فندی

یکی دیگر از عینک های آفتابی برند برای خانم ها عینک آفتابی برند فندی می باشد. ثروتمندان جهان معمولا در کنار پالتوهای گرانقیمت خزدار خود از عینک برند فندی  استفاده می کنند. این عینک ساخت ایتالیا اغلب در طرح های ویفری، چشم گربه ای و خلبانی تولید شده ویژگی فراملیتی دارند. مرجانی زنده که رنگ سال ۲۰۱۹ بود با این عینک ها از سوی خانم هایی که ست کردن با رنگ سال برایشان مهم بود مورد استقبال فراوان قرار گرفت.

عینک آفتابی برند شانل

این عینک های آفتابی ساخت فرانسه هم در لیست عینک های آفتابی برند برای خود جایگاه ویژه دارد. بانو گابریل کوکوشانل در نوزدهمین سال قرن بیست و یکم این برند شیک را از خود به یادگار گذاشت. تئوریسینی های خانه مد شانل بیشترین دقت خود را در ساخت این برند به خرج می دهند.

عینک آفتابی برند پرادا

این مدل عینک آفتابی ایتالیایی در زمره بهترین عینک های آفتابی برای زنان قرار دارد. برند پرادا سمبل وقار و لوکس بودن است و ترکیبی از جذابیت و شیک بودن را در خود دارند که مورد پسند هر فردی با هر سلیقه ای قرار می گیرد. مدل های بیضی و پروانه ای بیشتر مورد تاکید برند پرادا است. این عینک از قاب و شیشه با کیفیت ساخته شده تا از چشم در برابر اشعه های زیان آور خورشید محافظت نماید. البته تنها عیب این برند قیمت بالای آن می باشد.

برند پرسول

عینک آفتابی های زنانه پرسول ساخت ایتالیا نیز در گروه بهترین برندها برای زنان شیک به حساب می آید. شرکت تولید کننده عینک های پرسول بیست سال قبل از شرکت ری-بن تاسیس شد و درست به همین خاطر یکی از قدیمی ترین شرکت ها در ساخت عینک های آفتابی می باشد. در انواع مختلف عینک های پرسول از مواد با کیفیت استفاده شده این  عینک ها وضوع دید خوبی دارند و از چشم ها در برابر اشعه های مضر خورشید حفاظت می کنند. تنها عیب این عینک ها قاب های شکننده آنها می باشد.

عینک آفتابی برند ورساچه

در لیست عینک های آفتابی برند برای زنان نباید نام ورساچه را فراموش کرد. در ساخت این عینک های آفتابی ایتالیایی ترکیبی از پیچیدگی و جذابیت را می توان به وضوع مشاهده کرد. شرکت تولید کننده عینک های آفتابی ورساچه در سال ۲۰۰۳ شروع به فعالیت کرد اما خیلی زود به رقیبی سرسخت برای دیگر برند ها تبدیل شد.

عینک آفتابی زنانه
عینک آفتابی زنانه

برند گوچی

عینک های آفتابی برند گوچی هم نزد خانم های خاص محبوبیت ویژه ای دارد. زنانی که عاشق خاص بودن و لوکس زندگی کردن هستند بدون شک برند گوچی را خوب می شناسند. بنابراین در انتخاب عینک آفتابی برتر برای خود ضمن اینکه به برند عینک توجه دارید حتما نگاهی هم به طرح و رنگ عینک بیندازید چون گران بودن یک برند به این معنا نیست که آن عینک حتما به صورت شما می آید. گرانی برندهای برتر به این خاطر است که در ساخت آنها اغلب از طلا، جواهرات دیگر یا موادی خاص استفاده می شود. اندازه و شکل فریم عینک باید به صورت شما بخورد.