سوء استفاده گری از نام پیشگامان ممنوع

  • انتشار: ۳ جوزا ۱۳۹۹
  • سرویس: دیدگاهسیاست
  • شناسه مطلب: 86519

روز قدس به خوبی نشان می‌دهد که صف بندی‌ها چگونه است و مدعیان دروغین رهروی پیشگامان این مردم در کجای معادلات جهانی، منطقوی و کشوری قرار دارند و تا چه اندازه این مدعیان دروغین، حقیر و بی‌مایه اند که حتی زیر نام و عکس شهید مزاری وقیحانه از رژیم کودک کش اسرائیل به عنوان بی‌آزارترین رژیم نسبت به مردم‌ما یاد می‌کنند و به نحوی می‌خواهند شهید مزاری را که سند جنایت غرب و اسرائیل است، غربی و اسرائیلی معرفی نمایند.

آخر مدعیان حقیر! مگر نمی‌دانید که شهید مزاری، شهید صادقی و امثال اینها در کنار سایر مبارزین راستین جهان اسلام ایستاده بودند و برای مبارزه با جنایت پیشگان سر از پا نمی‌شناختند؟ یا شماها به عنوان جاسوسان شیطان وظیفه دارید تا چهره‌های شخصیت‌های شناخته شده‌ای این مردم را مخدوش نمایید؟ که کور خوانده‌اید و روز به روز چهره‌تان روشنتر و روشنتر می‌شود.

دیگر تلاشتان زیر نام و عکس اینها در راستای ضدیت با ارزشها به جایی نخواهد رسید؛ چون الآن بسیاری از این مردم به خوبی می‌دانند و متوجه شدند که شهید مزاری، شهید سردار سلیمانی، شهید عماد مغنیه، ابراهیم آفریقا یعنی زکزاکی، شهید ابو مهدی المهندس و امثال اینها اسناد جنایات مدعیان دروغین حقوق بشر و رژیم جلاد غاصب اند.

به خاطر همین آگاهی مردم و رنگ باختن بازی‌های نخ نمای شماست که الآن هیچ دوست منطقوی، کشوری و حتی بین‌المللی برای خودتان نمی‌توانید تعریف نمایید و روز به روز رسوایی شما آشکارتر می‌شود و مردم متوجه می‌گردند که با شعارهای ضد ارزشی و اختلاف افکنی کارها را به کجا رساندید و تا چه اندازه برای این مردم مظلوم دشمن تراشیدید و تا کجا به نفع دشمنان واقعی کار نمودید.

خلاصه روز جهانی قدس بسیاری از شک و شبهه‌ها را نسبت به شماها زدود.

محمد امین احسانی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟