سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20: به مردم افغانستان قول می دهم ما فینالیست می شویم

  • انتشار: ۲۹ جوزا ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 64470

عبدالرزاق ممرک؛ سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال پس از صعود تیم‌اش به نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا گفت: به مردم افغانستان اطمینان می‌دهم که ما فینالیست می‌شویم.

تیم ملی فوتسال زیر 20 سال افغانستان روز گذشته(۲۸ جوزا) با پیروزی 3 بر 2 در مقابل تایلند، راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات شد.

عبدالراق ممرک؛ سرمربی تیم ملی فوتسال پس از صعود تیم‌اش به جمع 4 تیم برتر رقابت‌ها گفت: همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازی خیلی سختی در مقابل تایلند داشتیم. تایلند با مربی خیلی خوبی که داشت از لحاظ تاکتیکی و فیزیکی روی ما فشار زیادی آورد.

تایلندی‌ها روی حفظ توپ، به گردش درآوردن توپ در زمین ما عالی بودند و کنترل‌شان در زمین سخت بود.

وی گفت: مجبور بودیم یک بازی ریسکی با پرس شدید را روی این تیم ایجاد کنیم و با توجه به آنالیز خوبی که کرده‌بودیم، توانستیم نتیجه مطلوب‌مان را در این بازی کسب کنیم.

ممرک در خصوص نقاط ضعف تیم‌اش نیز گفت: ما وقتی از حریف پیش می‌افتیم در حفظ نتیجه مشکل داریم. این را می‌پذیریم که این نقطه ضعف ماست.

افت بدنی بازیکنان ما در نیمه دوم کمی کار را به حریف ساده می‌کند تا به دروازه ما نزدیک شود و پیروزی را به‌خطر بیاندازد. حتما روی این موضوع کار خواهیم کرد.

ممرک در خصوص سطح کیفی مسابقات نیز صحبت کرد و گفت: سطح مسابقات خیلی سنگین است و تیم‌ها خیلی از لحاظ فیزیکی و فنی آماده هستند.

به نوشته اسپوتنیک،تیم جاپان دو سال در قرنطینه بوده، تیم ایران سه ماه؛ اما تیم ما تنها با ۲۰ روز آمادگی پای به این رقابت‌ها گذاشته، این مدت زمان به هیچ‌وجه مناسبت نیست تا بتوانیم از لحاظ حرفه‌ای در چنین مسابقاتی، همه‌چیز تمام باشیم.

او تأکید کرد که «ما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که در نیمه نخست با چه شیوه‌هایی به گل برسیم و با مدیریت بازی در نیمه دوم، نتیجه را حفظ کنیم و پیروزی کسب کنیم».

وی همچنین در خصوص شانس صعود افغانستان به فینال رقابت‌ها و پیروزی در مقابل اندونزی در مسابقه نیمه‌نهایی نیز گفت: به مردم افغانستان اطمینان می‌دهم که 200 درصد به فینال صعود می‌کنیم.ما به‌ هیچ وجه نمی‌خواهیم این شانس را از دست بدهیم. همه تیم هم‌قسم شدیم که 200 درصد توان و بیش از آن چیزی که در وجود ماست را در نیمه‌نهایی به نمایش می‌گذاریم تا به فینال مسابقات صعود کنیم.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟