رفع ارور های رایج در اینستاگرام

  • انتشار: ۲۹ دلو ۱۳۹۹
  • سرویس: اطلس پلاس
  • شناسه مطلب: 106766

ارورهایی که در برنامه اینستاگرام با آن روبرو می شویم از نظر کاربرانی که به هر طریقی چه کسب در آمد و چه سرگرمی به آن وابسته هستند به یکی از معضلات و اصلی‌ ترین موضوعات مورد بحث این شبکه اجتماعی و اپلیکیشن بدل شده است.

رفع ارور های رایج اینستاگرام
رفع ارور های رایج اینستاگرام

کاربران این شبکه اجتماعی برای رفع این مشکلات و گذر از این ارورها نیاز به راهنمایی هایی دارند که ما در این نوشته قصد داریم که به آموزش رفع رایج‌ ترین پیغام‌های خطا یا ارورهای اینستاگرام بپردازیم.

 بررسی سرورهای اینستاگرام

پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه هر روش فنی دیگری را مورد بررسی قرار دهید بهتر است ابتدا بررسی کنید که آیا سرورهای اینستاگرام شما به درستی کار می کنند یا خیر.

برای این کار بمی توانید از دوستان خود سوال کنید که آیا آنها نیز در هنگام ورود به اینستاگرام با خطای مشابه شما مواجه می شوند یا خیر.

که در این صورت اگر آنها هم در ورود به اینستاگرام مشکل داشتند به این معناست که سرورهای اینستاگرام به شکل کلی از کار افتاده است.

در چنین وضعیتی بهتر است منتظر بمانید تا مشکل توسط اینستاگرام برطرف شود. اگر مورد از سمت سرور باشد با گذشت چند دقیقه مشکل رفع خواهد شد.

بررسی دیگر دستگاه ها و شبکه ها

بعد از انجام این کار و بررسی اولیه اگر دیدید هنوز در هنگام ورود به اینستاگرام مشکل دارید می توانید از طریق دستگاه های دیگر و تغییر منطقه شبکه اینترنت تان به طور مجدد برای ورود تلاش کنید.

برای حل مشکل ورود به اینستاگرام می توانید از طریق وب سایت اینستاگرام به اکانت خود وارد کنید و یا اگر تلفن همراه دیگری دارید با آن وارد اکانت خود شوید.

در این هنگام دقت کنید که اگر در لحظه ورود با خطای ورود به اینستاگرام مواجه نشدید ممکن است آی پی تلفن شما به دلیل نقض قوانین توسط اینستاگرام مسدود شده باشد اما اگر همچنان با خطای ورود به اینستاگرام مواجه شدید روش دیگری را امتحان نمایید.

رفع ارور های رایج اینستاگرام
رفع ارور های رایج اینستاگرام

تنظیمات کارخانه

اگر روش های فوق را امتحان کردید و همچنان دچار مشکل بودید و موفق نشدید به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید روش بازگرداندن به تنظیمات کارخانه را امتحان کنید و گوشی تان را به تنظیمات کارخانه برگردانید.

ارورهای اینستاگرام در برخی موارد می‌توانند بسیار آزار دهنده باشند. معمولا پیغام‌ های خطا یا همان ارورهایی که توسط کاربران اینستاگرام گزارش می‌شوند شبیه به هم هستند.

در ادامه این نوشته قصد داریم که به بسط و شرح رایج ترین   پیغام‌ های خطا یا همان ارورهای اینستاگرام بپردازیم و روش رفع یا حل این ارورها را تا حد امکان آموزش دهیم.

در اکثر از موارد گزارش ‌هایی حاوی عدم موفقیت کاربران اینستاگرام برای لاگین شدن یا وارد شدن به اکانت ‌‌شان دیده و شنیده می شود.

این خطاها یا ارورها معمولاً آن زمانی مشخص می‌ شوند که کاربر مشخصات اکانت و رمز عبور خود را به درستی در صفحه لاگین اپلیکیشن اینستاگرام وارد می ‌کند و با انتخاب گزینه Log In با ارورlater   try again  و یا خطاها و ارور های مشابه این مواجه می شود و اما دلیل پیش آمدن این ارور چیست؟

ارور مورد نظر به عدم موفقیت اپلیکیشن اینستاگرام در راستای برقراری ارتباط با سرورهای آن ارتباط پیدا می کند.. اگر در هنگام ورود به اکانت اینستاگرام تان با این ارور یا پیغام خطا مواجه شدید، به احتمال زیاد گوشی یا تبلتی که در حال استفاده از آن هستید به شبکه اینترنت متصل نیست یا مشکلی در خدمات شبکه اینترنت آن به وجود آمده است.

به هدف بررسی و رفع این مشکل پیشنهاد ما این است که  شبکه اینترنت خود را به طور مجدد بررسی کنید و از سرویس‌ دهی آن اطمینان کامل را حاصل کنید.

مواردی همچون تایم اوت Time Out، سرعت کم اینترنت یا قطع و وصلی آن هر کدام به نوبه خود می ‌توانند منجر به به وجود آمدن این ارور شوند.

دقت داشته باشید که اگر از اینترنت دیتا موبایل (Mobile Data) و اینترنت سیم کارت خود استفاده می‌ کنید، به هیچ عنوان شبکه‌هایی مانند Edge یا ۳G  شبکه ‌های مناسبی برای استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام به حساب نمی آیند.

رفع ارور های رایج اینستاگرام
رفع ارور های رایج اینستاگرام

ارور You can’t follow more people 

نرم افزار اینستاگرام به جهت جلوگیری از اسپم به کاربران اجازه دنبال کردن بیشتر از ۷۵۰۰  کاربر را نمی ‌دهد. اگر تعداد فالویینگ ‌های اکانت اینستاگرام شما به ۷۵۰۰ عدد برسد، شما بعد از آن با ارور مورد نظر مواجه خواهید شد و امکان فالو کردن کاربران جدید را نخواهید داشت.

متاسفانه هیچ راه حلی به منظور رفع این مورد وجود ندارد و امکان فالو کردن بیش از ۷۵۰۰ نفر توسط یک کاربر در اینستاگرام وجود ندارد.

پیشنهاد ما این است که اگر تعداد فالویینگ‌ های شما به ۷۵۰۰ عدد رسیده، سعی کنید که به لیست فالویینگ‌ های تان مراجعه کرده و کاربران ناشناس را از لیست تان حذف کنید تا بتوانید افرادی که می ‌شناسید را به این لیست اضافه کنید.

رفع مسدود سازی اکانت اینستاگرام

اگر اکانت اینستای شما غیر فعال یا مسدود شود، شما در هنگام وارد شدن یا لاگین شدن به اکانت خود با پیغامی مبنی بر مسدود یا غیر فعال شدن آن مواجه می‌شوید.

متنی که شما مشاهده می کنید حاوی کلمه Disabled خواهد بود. دلیل غیر فعال یا مسدود شدن اکانت اینستاگرام شما با نقض قوانین این شبکه اجتماعی ارتباط دارد.

اینستاگرام به شدت در رابطه با پیروی از قوانین و ضوابط خود حساس است و احساس مسئولیت می کند و بدون هیچ اخطاری اکانت ‌های خاطی مقررات خود را غیر فعال یا مسدود می‌کند.

اکانت‌هایی که توسط اینستاگرام غیر فعال می‌شوند قادر به بازیابی نخواهند بود. با این وجود شما برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و دقیق تر در رابطه با دلیل مسدود شدن اکانت تان می ‌توانید از طریق ایمیل با قسمت پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و دلیل مسدود شدن اکانت خود را گزارش کنید.