در عملیات نیروهای امنیتی در بدخشان 67 تروریست کشته و یا زخمی شدند

  • انتشار: ۱۳ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 40804

در جریان عملیات وزارت دفاع در مناطقی از ولایت بدخشان، حدود 67 تروریست کشته و یا زخمی شده اند. این عملیات در حالی راه اندازی می شود که طالبان حملات گسترده ای را برای تصرف ولسوالی کوهستان ولایت بدخشان راه اندازی کرده بود.

قول اردوی 209 شاهین می گوید که در نتیجه عملیات خنجر 3 در ولسوالی تشکان و کوهستان ولایت بدخشان ده ها تروریست به شمول چند فرمانده آنان را کشته اند.

این قول اردو در بیانیه ای اعلام کرده است، در جریان عملیات خنجر (۳) وتهاجم نیروهای مشترک امنیتی در قریه ملنگان ولسوالی تشکان و درگیری شدید با تروریستان، در نتیجه ۱۴ تروریست کشته و ۲۵ تن دیگر شان زخمی شدند.

در ولسوالی کوهستان نیز بر اثر درگیری نیروهای امنیتی به شمول عبدالباری، مولوی عطاالله ومولوی هدایت الله سه تن از فرماندهان شان، ۱۵ تروریست کشته و۷ تن دیگر زخمی شدند.

در ادامه گفته شده، در یک رویداد دیگر حوالی ساعت ۱۱ شب در نتیجه نبرد میان نیروهای امنیتی وهراس افگنان در منطقه زردیو وخوزمل ولسوالی شهدا 4 تروریست کشته و و یک فرمانده شان بنام ملا سلام با یک تن از افراد تحت امرش زخمی شده است.

این در حالی که پیش از این مقامات در ولسوالی کوهستان بدخشان گفته بودند که طالبان این ولسوالی را در محاصره خویش قرار داده و قصد تصرف آن را دارد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟