درگیری داعشی های زنانه پوش با طالبان در جوزجان ده ها کشته و زخمی برجای گذاشت

  • انتشار: ۳ عقرب ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 32389

مقامات محلى در جوزجان گفته اند که در درگيرى بين گروه طالبان و داعش در ولسوالی قوش تپۀ اين ولايت، ١٣ جنگجوى داعش و ده عضو طالبان کشته شده اند و درگيرى هنوزهم ادامه دارد.

امين الله ولسوال قوش تپه گفت که افراد طالبان و داعش، از شب گذشته تا کنون در قريۀ بيکسر و خانقاه اين ولسوالى، باهم درجنگ قرار دارند و جنگ بين دو طرف شديداً جريان دارد و آنها با سلاح های سبک و سنگين، مواضع همديگر را هدف قرار مي دهند.

ولسوال قوش تپه افزود که شمار زيادی طالبان از ولايت هلمند, غور, بادغيس و فارياب به اطراف ولسوالی قوش تپه آمده اند و با داعشيان در جنگ قرار دارند؛ تعداد افراد طالبان، از هزار نفر بيشتر است.

وی خاطرنشان کردکه درگيری بين دو طرف زمانی شدت پيدا کرد که طالبان، سه روز قبل مواضع و مرکز عمدۀ داعشيان را در قريۀ چقمه چقور اين ولسوالی، تصرف نمودند و به آنها تلفات زيادی را وارد کردند.

همچنین گفته می شود دو فرد مسلح گروه داعش، با استفاده از چادری زنانه به يک گروه طالبان که در حومه قريۀ چقمه چقور تجمع نموده بودند حمله ورشده و بوسیله فير سلاح کلاشینکوف، پانزده تن آنها را به قتل رسانده است.

به گفته ولسوال قوش تپه، همزمان با اين اقدام, داعشيان قريۀ خانقاه ولسوالى قوش تپه را به تصرف گروه طالبان درآمده بود نيز تسخير نمودند.

باشندگان ولسوالی قوش تپه، از درگيرى بين گروه داعش و طالبان ابراز نگرانی کرده مى گويند که در  درگيرى بين دو طرف، مردم محل خساره مى بينند و راه فرار نيز برآنها مسدود است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟