درخشش لیونل مسی در شب کاتالان ها؛آبی اناری ها با 3 گل مهمان را بدرقه کردند

  • انتشار: ۱۲ ثور ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 59880

ستاره ارجنتینی بارسلونا،در بازی مقابل لیورپول نمایشی فوق العاده ای از خود نشان داد اما در سوی دیگر بخت با ستاره مصری قرمزها یار نبود و صلاح نبود بدرخشد.

دور رفت رقابت های نیمه نهایی «لیگ قهرمانان اروپا» دیشب در دیدار حساس بین تیم های (بارسلونا ولیورپول) پایان رسید.

این دیدار که در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد آّبی اناری ها از سرخ های لندنی با 3 گل پذیرایی خوبی به عمل آوردند

خلاصه گل ها

هر دو تیم همچنان که پیش‌بینی می‌ شد بازی را هجومی و زیبا آغاز کردند و این بارسلونا بود که در دقیقه ۲۵ توسط لوئیس سوآرس و روی پاس جوردی آلبا گل اول را به ثمر رساند و نیمه نخست با 1 گل به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی و در دقیقه ۷۵ بعد از ضربه سر بی ثمر سوارس که به پایه دروازه برخورد کرد مسی برای بار دوم دروازه لیورپول را باز کرد.اما اوج هنرنمایی این فوق ستاره آرجانتینی در دقیقه ۸۲ بود که توانست با یک ضربه آزاد تماشایی گل سوم را برای بارسلونا ارمغان اورد. این مسابقه با برتری 3 بر 0 به سود کاتالان ها به پایان رسید.

همچنین آنها با این نتیجه با خیال آسوده به خانه ی رقیب لندنی خود می روند و باید دید که لیورپول در خانه از مهمان خود پذیرایی می کند.

قابل ذکر است که،لیونل مسی در این فصل به این تیم های بریتانیایی (تاتنهام، منچستریونایتد و لیورپول) گل‌ زده است و قبل ازاین فقط توماس مولر جرمنی در سال 14-2013 توانسته بود دروازه (آرسنال، منچستریونایتد و منچسترسیتی) را باز کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟