داعش: کرونا مجازات خدا برای دشمنان ماست!

  • انتشار: ۱۰ جوزا ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 86944

به نقل از یورو نیوز، گروه تروریستی داعش با انتشار پیامی صوتی، همه ‌گیری ویروس کرونا را مجازاتی الهی برای دشمنان خود خواند و نسبت به انجام حملات بیشتر هشدار داد.

این پیام صوتی در سایت یکی از ستیزه جویان منتشر شده است. هویت فردی که صدایش در این پیام شنیده می‌شود ناشناس است؛ با این وجود گوینده خود را ابوحمزه قرشی سخنگوی داعش معرفی می‌کند.

او در این پیام با اشاره به بیماری “کووید-۱۹” می‌ گوید: خدا اراده کرد تا مجازاتی را برای ستمگران این زمان و پیروان آنها بفرستد…. چیزی که با چشم غیرمسلح قابل دیدن نیست… ما از این مجازات خدا برای شما خرسندیم.

این سومین بار از زمان مرگ ابوبکر بغدادی، رهبر پیشین داعش و انتصاب ابوابراهیم هاشمی قرشی به عنوان سرکرده جدید این گروه است که داعش اقدام به انتشار پیام صوتی می‌ کند.

در این پیام همچنین از همه ستیزه جویان عضو این گروه خواسته می‌شود تا هرکجا که هستند تا می ‌توانند خود را قوی کنند، تا آنجا که ممکن است بر دشمنان خدا سخت باشند و به مکان‌ های آنها حمله کنند. در ادامه پیام، خطاب به ستیزه جویان گفته می‌شود: «نگذارید حتی یک روز هم بدون آنکه زندگی آنها تباه شود، بگذرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟