حزب رفاه ملی افغانستان حمله مسلحانه علیه مردم بی دفاع غرب کابل را محکوم کرد

  • انتشار: ۱۷ حوت ۱۳۹۸
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 80498

حزب رفاه ملی افغانستان حمله مسلحانه روز گذشته (جمعه) به مردم بی دفاع و مظلوم غرب کابل را کار دشمنان افغانستان و انسانیت دانست.

به گزارش خبرگزاری اطلس، این حزب با انتشار بیانیه ای حمله تروریستی به شرکت کنندگان در مراسم سالگرد شهید مزاری را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جنایتکاران و دشمنان مردم افغانستان فاجعه دیگری در کابل به وجود آوردند و در مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت شهید وحدت ملی استاد عبدالعلی مزاری دهها تن از مردم ما را به خاک و خون غوطه ور ساختند و غرب کابل مورد آماج حمله مسلحانه تروریست‌های مزدور قرار گرفت.

حزب رفاه ملی افغانستان حمله تروریستی به مراسم سالگرد شهید مزاری در غرب کابل را به شدت محکوم می‌نماید و آنرا جنایت آشکار علیه مردم افغانستان می‌داند.

آنهایی که اقدام به ترور و حمله مسلحانه علیه مردم بی‌دفاع در غرب کابل نمودند دشمنان افغانستان و انسانیت هستند.

حزب رفاه ملی افغانستان دست خارجی‌ها و نوکران و غلامان حلقه به گوش آنها را در این حمله تروریستی دخیل می‌داند و از دولت جمهوری اسلامی افغانستان و مسئولین امنیتی کشور می‌خواهند تلاش جدی در شناسایی و دستگیری عوامل و مسببان اصلی این حمله تروریستی بنمایند و از جناب آقای دکتر محمد اشرف غنی رئیس جمهور اسلامی افغانستان انتظار دارد برای تسلی خاطر خانواده‌های معظم شهدا و مجروحان این حادثه غم انگیز و دلخراش اقدام عاجل و لازم را در قسمت تداوی مجروحان و گرفتاری مجرمان و تروریست‌ها بنمایند باشد که مرحمی بر زخم‌های آزرده مردم ما باشد.

حزب رفاه ملی افغانستان مراتب تسلیت و همدردی خویش را به خانواده‌های معظم شهداء ابراز داشته و از خداوند بزرگ شفای عاجل برای مجروحان و زخمی‌های این جنایت هولناک مسئلت می‌نماید.

با احترام
حزب رفاه ملی افغانستان
کابل جمعه ۱۶ حوت ۱۳۹۸

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟