حزب رفاه ملی افغانستان حمله تروریستی به درمسال هندو در کابل را محکوم نمود

  • انتشار: ۸ حمل ۱۳۹۹
  • سرویس: سیاست
  • شناسه مطلب: 81937

حزب رفاه ملی افغانستان با انتشار بیانیه ای حمله تروریستی به درمسال هندو در کابل را محکوم نمود.

در این بیانیه آمده است هدف از انجام اینگونه حملات افزایش تنهشا میان هندوها و مسلمانان بوده و در ادامه حملات اخیر به مساجد مسلمانان در هند طراحی شده است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

حمله تروریستی به مکان مذهبی هندوها و سیکهای هم وطن در کابل توطئه دیگر از سوی دشمنان افغانستان از جمله سازمانهای استخبارات رژیم صهیونیستی اسرائیل (موساد) و اینتلیجنس سرویس انگلیس می‌باشد که با همکاری تروریست‌های داعش صورت گرفته است و بیش از ۳۰ تن از هموطنان هندوی ما قربانی گردید.

حزب رفاه ملی افغانستان حمله تروریستی به درمسال سیکها و هندوهای هموطن در شور بازار کابل را به شدت محکوم نموده و آنرا یک جنایت وحشتناک و ضد انسانی می‌داند.

حزب رفاه ملی افغانستان به این باور است کشورهایی که داعش را دولت اسلامی می‌خوانند و همواره آن را تبلیغ و اعلام می‌کنند گردانندگان واقعی این حمله‌های تروریستی هستند؛ حمله تروریستی در کابل به احتمال زیاد به منظور تشدید اختلافات بین هندوها و مسلمانان صورت گرفته که اقدامات ضد انسانی هندوهای افراطی در دو هفته گذشته علیه مسلمانان در هندوستان منجر به قربانی شدن ده‌ها تن مسلمان و آتش زدن ۹ مسجد گردید.

حزب رفاه ملی افغانستان از دولت جمهوری اسلامی افغانستان به ویژه از رئیس جمهور دکتر محمداشرف می‌خواهد تدابیر بیشتر و مؤثرتری در قسمت حفظ جان، مال و امنیت مردم در قبال حملات تروریستی اتخاذ نمایند.

والسلام
حزب رفاه ملی افغانستان
٠٧ حمل ١٣٩٩ برابر با ٠١ شعبان ١۴۴١ ـ ٢۶ مارس ٢٠٢٠

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟