جزئیات بیشتر از سقوط هواپیمای روسیه در صحرای سینا

  • انتشار: ۹ عقرب ۱۳۹۴
  • سرویس: بین المللتیتر 1
  • شناسه مطلب: 11041

وزارت هواپیمایی مصر دربیانیه شماره یک خود با اشاره به جزئیات سقوط هواپیمای مسافربری روسیه در صحرای سینا اعلام کرد که سرنشینان این هواپیما هنگام سقوط ۲۱۷ مسافر و هفت خدمه بوده اند.

به گزارش خبرگزاری اطلس، ایرنا به نقل ازبه نقل از پایگاه روزنامه الاهرام مصر نوشت در این بیانیه آمده است که هواپیمای مسافربری روسیه ساعت ۵ و ۵۸ دقیقه بامداد امروز به وقت قاهره ، فرودگاه شرم الشیخ را به مقصد شهر سن پترزبورگ روسیه ترک کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هواپیما ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه به وقت قاهره از صفحه رادارها محو شد وهواپیماهای نیروهای مسلح مصر لاشه هواپیما را نزدیک شهر الحسنه واقع در بخش کوهستانی استان سینا شمالی کشف کردند.

براساس این بیانیه، ۴۵ دستگاه آمبولانس به منطقه سقوط هواپیما برای تخلیه مسافران کشته شده اعزام شد و مقرر شد زخمی های احتمالی با هماهنگی نیروهای مسلح مصر به بیمارستان های قاهره و سوئز منتقل شوند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: یک کارگروه مدیریت بحران ویژه سقوط هواپیمای روس درسینا به ریاست نخست وزیر و با حضور وزیران امور اجتماعی ، هواپیمایی ، کشور، توسعه محلی ، گردشگری و بهداشت تشکیل شده است.

هواپیمای ایرباس ۳۱۰ شرکت «کوگالیم آویا» صبح امروز (شنبه)، از شرم الشیخ مصر عازم سن پترزبورگ روسیه بود و بر اثر سقوط در شبه جزیره سینا منهدم شد.

از سوی دیگر خبرگزاری ریانووستی اعلام کرد: تمامی ۲۲۴ سرنشین هواپیمای مسافری روسیه که در صحرای سینای مصر سقوط کرد، بر اساس آخرین گزارش انتشار یافته، کشته شده اند.

هنوز علت سقوط این هواپیما مشخص نیست و مقامات امنیتی و ارتش مصر برای بررسی اوضاع به محل حادثه اعزام شده اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟