تیم ثبات و همگرایی: تصامیم کمیسیون انتخابات قابل قبول نیست

  • انتشار: ۳ قوس ۱۳۹۸
  • سرویس: انتخاباتتیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 71280

تیم ثبات و همگرایی در واکنش به تصمیم جدید کمیسیون انتخابات مبنی بر ابطال آرای بیش از یک هزار محل رای دهی، می‌گوید تصامیم کمیسیون قابل قبول نیست.

«فریدون خوزون» سخنگوی تیم ثبات همگرایی به رهبری داکتر عبدالله عبدالله می‌گویند تا زمانیکه کمیسیون به خواسته های مشروع آنان تن ندهد هیچ فصیله کمیسیون درغیاب ناظرین این تیم مورد پذیرش نمی‌باشد.

وی تصریح کرد: تیم ثبات و همگرایی و دیگر نامزدان انتخابات ریاست جمهوری در پروسه غیر قانونی بازشماری و تفتیش آراء شرکت نکرده‌اند لهذا این پروسه، پروسه‌ای نسیت که فیصله‌های آن مورد قبول ما باشد.

خوزون گفت: تا زمانیکه مسوولان کمیسیون انتخابات به خواست‌ قانونی ما تن ندهند هیچ فصیله آن مورد قبول ما نخواهد بود.

مسوولان در کمیسیون انتخابات می‌گویند که روند تفتیش و بازشماری آراء در 24 ولایت تکمیل گردیده است، در 3 ولایت به شکل نارمل جریان دارد و  در 7 ولایت بنا بر اعتراض برخی از ستادهای انتخاباتی هنوز آغاز نشده است.

سخنگوی تیم ثبات و همگرایی در این باره می گوید: مردم خودجوش دروازه‌های دفاتر ولایتی کمیسیون را در هفت ولایت کشور به دلیل کار غیرقانونی کمیسیون بسته‌اند و تیم ثبات و همگرایی نیز از این حرکت مردمی حمایت می‌کند.

به نوشته جمهور؛ وی به کمیسیون هشدار داد که با مردم مقابل نشوند که عواقبی خوبی در پی ندارد؛ زور نتیجه نداده و هم نخواهد داد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟