تور عجیب یک انگلیسی/ سفر به خطرناک ترین نقاط جهان مانند افغانستان

  • انتشار: ۳ حمل ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 19990

یک انگلیسی شرکت توریستی را در سال 1970 تاسیس کرده است که یکی از عجیب ترین تورهای گردشگری در جهان را داراست، وی گردشگران را به خطرناک ترین نقاط جهان می فرستد. تنها توریست هایی که دارای جرات زیادی هستند می توانند در این تور گردشگری ثبت نام کنند.

گووف هان 79 ساله اهل یورک شایر انگلستان موسس عجیب ترین تور گردشگری در جهان است. مکان های گردشگری که وی در لیست موسسه خود پیش روی گردشگران قرار می دهد  شاید با سلیقه هر گردشگری سازگار نباشد. این مکان ها به عنوان خطرناک ترین مکان های روی زمین شناخته می شوند.از افغانستان، سوریه  تا عراق و پاکستان.

کشورهایی که در آن  گردشگر باید هر لحظه  خود را برای مواجهه با خطرهایی مانند بمب های کنار جاده ای، راهزنان مسلح و حمله های طالبان آماده کند.

جالب اینکه در یکی از آخرین سفرها که در ماه آگوست سال گذشته میلادی به ولایت هرات داشتند تور گردشگری وی در کمین نیروهای طالبان گرفتار شدند و نیروهای طالبان با ادوات نظامی به آنها حمله کردند. در این سفر که 12 توریست شامل 8 انگلیسی، 3 آمریکایی و یک آلمانی حضور داشتند با خوش شانسی محض تنها 1 تن از آنها کشته و 5 تن دیگر به شدت زخمی شدند.

گفتنی است؛ وی این تور گردشگری را در سال 1970 در افغانستان تاسیس کرده است و هر مسافر برای یک سفر 3 هفته حدود 3500 یورو بپردازد.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟