ترامپ خواستار تهیه فهرستی از افراد خائن به دولت شد

  • انتشار: ۱۱ حوت ۱۳۹۸
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 79649

سی ان ان اعلام کرد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از جان مکنتی، مشاور خود که اکنون رئیس دفتر کارکنان ریاست جمهوری است، خواسته مقامات خائن را شناسایی کند.

هوگن گیدلی معاون سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید درباره اقدام بعدی که ممکن است صورت گیرد، گفت: دولت فدرال با میلیون‌ها نفری که در آن کار می‌کنند، بسیار گسترده است و افراد زیادی آنجا هستند که علیه رئیس جمهور عمل می‌کنند. اگر آن‌ها را پیدا کنیم، اقدام مناسب را در مورد آن‌ها انجام خواهیم داد.

شان پاتریک ملونی، عضو کمیته اطلاعاتی درباره دستور ترامپ برای تهیه فهرست افراد خائن به وی در دولت گفت: اگر شما به نظرات شفاف افراد اهمیت بدهید و بخواهید افراد را ترغیب به بحث کنید، چنین کاری نمی‌کنید. این کار افراد حقیر و ترسو است.

او گفت: بار‌ها دیده ایم که دشمن رئیس جمهور، حقایق و شواهدی است که با دیدگاه وی درباره واقعیت همخوانی ندارد و این ویژگی خطرناکی برای یک رئیس جمهور است.

به نوشته باشگاه خبرنگاران؛ ملونی با اشاره به ترامپ گفت: این فرد رئیس جمهور آمریکا نیست. او یک کودک است. یک فرد احمق حقیر که نمی‌داند وظیفه اش چیست و مرتب به دنبال پیدا کردن افرادی است که ممکن است با وی اختلاف نظر داشته باشند. او به جای بازی با مطبوعات باید تمرکزش را روی مشکلات واقعی مردم آمریکا معطوف کند و افراد را با یکدیگر متحد کند تا با همکاری مشکلات را حل کنند. فکر می‌کنم توانایی رئیس جمهور روز به روز کمتر می‌شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟