بواتنگ: هیچگاه فکر نمی کردم روزی به بارسا بروم/ بعد از قهرمانی در «چمپیونزلیگ» از این تیم جدا می شوم

  • انتشار: ۱۰ ثور ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 59486

انتقال به «بهترین تیم دنیا» برای مهاجم غنایی بسیار عجیب و دور از ذهن بوده او هیچگاه فکر نمی کرده روزی به بارسلونا برود.

«کوین پرینس بواتنگ» ۳۲ ساله، جانویه سال گذشته در انتقالی شوکه کننده از ساسولو به بارسلونا پیوست.

بواتنگ در جدیدترین مصاحبه خود در این مورد اظهار شگفتی کرد:

(انتقال به بارسلونا) برای من هم خیلی سریع اتفاق افتاد. من بهترین مدیر برنامه دنیا را در اختیار دارم. روزی با من تماس گرفت و گفت: «باید مقابل اینتر خوب بازی کنی؛ یک نفر به تماشای بازی تو خواهد نشست». اما نگفت آن نفر کیست. حتی روبرتو دی زربی، سرمربی ساسولو، قبل بازی سراغم آمد و گفت باید خوب بازی کنم چون بازی اهمیت بالایی داشت. خلاصه این که از همه جهت فشار روی من وارد بود. ولی من زیر فشار بهترین بازی را انجام می‌دهم. من بهترین بازیکن زمین بودم و پس از بازی مدیر برنامه‌ام سراغم آمد و گفت: «به بارسلونا خواهیم رفت!». فکر کردم منظورش اسپانیول است ولی بلافاصله گفت: «نه، اصل کاری را می‌گویم!». باورنکردنی بود. نمی‌توانستم آن را باور کنم تا این که مدیر ورزشی تیم با من تماس گرفت. 

به نوشته طرفداری،در فصلی که بارسلونا به دنبال کسب جام های سه گانه است، بواتنگ تنها ۳ بار برای تیمش بازی کرده ولی از نقش خود رضایت دارد.

از همان ابتدا واضح بود که من یک یار جانشین خواهم بود. وقتی به بازی می‌روم که مثلا سوارز خسته باشد. به تازگی چند مورد در ترکیب تیم قرار نداشتم چون همه آماده بودند. این را درک می‌کنم. البته که از این شرایط راضی نیستم چون اگر راضی بودم، از فوتبال بازی کردن دست می‌کشیدم. در ابتدا اوضاع برایم خیلی اذیت کننده بود چون حس می‌کنم کاملا آماده هستم. اما نمی‌توان گله‌ای داشت. بارسلونا بهترین تیم دنیا است. هم تیمی‌های من عثمان دمبله، فیلیپه کوتینیو، لوییس سوارز یا پادشاه لیونل مسی هستند. آیا باید توصیه کنم این افراد به جای من در سکوها بنشینند؟ باشگاه سرمایه‌ گذاری زیادی روی این بازیکنان انجام داده است. تنها کاری که از دستم بر می‌آید این است که آماده باشم و تمام توانم را بگذارم.  

هدف نهایی بواتنگ در بارسلونا قهرمانی در لیگ قهرمانان است.  

کسب سه گانه هدف ما است و هر روز در مورد آن صحبت می‌شود. تنها چیزی که اینجا ارزشمند است، بازی کردن، برنده شدن و کسب هر سه جام است. خیلی هم واقع بینانه است. می‌توانیم در فینال کوپا دل ری مقابل والنسیا برنده شویم. لیگ قهرمانان خیلی خاص است و هر کس برای این بازی‌ها انگیزه بیشتری پیدا می‌کند. خیلی از باشگاه‌های بزرگ حذف شده‌اند و بنابراین ما شانس قهرمانی در آن رقابت‌ها را داریم. در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان، قطعا می‌روم. آنگاه دو-سه سال دیگر در تیمی دیگر بازی خواهم کرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟