بزرگ‌ترین نقل‌ وانتقالات فوتبال اروپا؛ بوی خون در بریتانیا

  • انتشار: ۲۳ جوزا ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 63914

جدایی از لیورپول و پیوستن به بارسلونا برای کسب لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌ترین اشتباهی بود که فیلیپه کوتینیو در اوج دوران فوتبال خود انجام داد.

این بازیکن خوش‌تکنیک برازیلی علیرغم درخشش بی‌نظیر با لباس سرخ‌های مرسی‌ساید این تیم را ترک کرد تا در اسپانیا به افتخاراتی بزرگ دست یابد.

افت وحشتناک کوتینیو و اوج‌گیری لیورپول با حضور در دو فاینل پیاپی لیگ قهرمانان و کسب این عنوان بزرگ در سال 2019 نشان‌دهندۀ یکی از اشتباه‌ترین تصمیمات تاریخ فوتبال بود. عملکرد ضعیف این ستارۀ برازیلی در بارسلون با وجود قراردادی نجومی مسئولان تیم کاتالانی را مجبور به فروش کوتینیو کرده است.

فیلیپه کوتینیو

حال این بازیکن در آستانۀ ثبت قرارداد با منچستر یونایتد، دشمن دیرینۀ لیورپول قرار دارد. انتقالی که علاوه بر بم نقل‌وانتقالاتی اروپا بوی خون را در لیگ جزیره به مشام تمامی فوتبال‌دوستان در جهان خواهد رساند. حضور کوتینیو در جمع شیاطین سرخ به هیچ وجه برای هواداران لیورپول قابل تحمل نیست.

تا کنون فقط 6بازیکن لباس دو تیم را به تن کرده‌اند.هرچند هیچ‌کدام از این 6بازیکن با نفرتی به وسعت کوتینیو روبرو نخواهند شد. زیرا بازیکنانی نظیر مایکل اوون و پل اینس هم در اواخر فوتبال خود سر از منچستر درآوردند و زیاد با غضب هواداران آنفیلدی مواجه نشدند.

فیلیپه کوتینیو

به نوشته ورزش۱۱ ، مطمئناً انتقال کوتینیو از بارسلونا به منچستر یونایتد بیش از همۀ هواداران فوتبال برای لیورپولی‌ها مهم خواهد بود. باید منتظر ماند و دید که با نهایی شدن این قرارداد چه واکنش‌هایی در جهان فوتبال بر جذابی این رشتۀ مهیج خواهد افزود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟