برخورد توهین آمیز امریکا با عمران خان/ هیات مقتدر پاکستان سوار بر«ملی بس» روانه واشنگتن شد!

  • انتشار: ۳۰ سرطان ۱۳۹۸
  • سرویس: سیاست
  • شناسه مطلب: 66831

«عمران خان» نخست وزیر پاکستان در حالی که مقتدرانه با هیات رهبری حکومت اش به امریکا رفت هیچ یک از مقامات آمریکایی به استقبال او به میدان هوایی نیامدند.

به‌گزارش رسانه‌ جیو نیوز پاکستان، عمران خان؛ نخست‌وزیر این کشور در یک سفر سه روزه، دیروز (شنبه، ۲۰ جولای) با جنرال قمر جاوید باجواه؛ فرمانده نیروی زمینی ارتش، فیض حامد؛ مشاور نخست وزیر در امور تجاری و چند مقام بلندپایه دیگر، برای دیدار با دونالد ترامپ؛ رییس جمهور امریکا به امریکا رفت.

در حالی که مقامات سفارت پاکستان در واشنگتن ادعا می‌کنند که عمران خان از سوی مقامات ایالات متحده امریکا در میدان هوایی استقبال شده‌؛ اما در ویدیویی که از سوی حزب تحریک انصاف پاکستان، منتشر شده و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود هیچیک از مقامات امریکایی دیده نمی‌شود.

عمران خان که به‌جای هواپیمای شخصی برای کاهش هزینه‌ها پرواز تجاریی داشت از سوی شاه‌محمود قریشی؛ وزیر خارجه کشورش که پیشتر در نیویارک به‌سر می‌برد در میدان هوایی پذیرایی شده و با یک موتر مسافربری میدان هوایی را ترک می‌کند.

در همین حال، ۱۰ عضو کنگره امریکا با ارسال نامه‌ای به دونالد ترامپ از او خواسته‌اند تا موضوع نقض حقوق بشر در ایالت سند پاکستان را با عمران خان در میان بگذارد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟